Gå til innhold

ånei, ånei !!

Anbefalte innlegg

Sykmeldt igjen!! Shit!!

Alt går til he......te !!

Nå sitter jeg her... med angsten min igjen... -den som har vært borte så lenge!!

Må bare prøve å 'skrive den vekk'... Vært hos psyk. i dag...Vi har kommet inn på (muntlig) - stygge hendelser... stygge følelser... - 'tanker rund ting når det ble oppdaget... - tanker rundt at overgriper tok livet av seg når han ble tatt... osv...

Kan dette ha vært bra for meg da????? -.. Det skjedde jo så mye positivt... og nå sitter jeg her som en gelèklump og rister og skjelver... kvalm og utafor...

Og hva sier de på jobben...? Nå når jeg blir borte igjen...

Jeg må dra på jobb igjen i morra... det har jeg bestemt meg for...

ÅH, herregud.. nå er jeg REDD!!

Nå skal jeg gå i skauen med bikkjene mine... lenge... - gå av meg dette stygge som 'etser' inni meg...

**hyyyyl** ;o(

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72984-%C3%A5nei-%C3%A5nei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil først takke for svar på mitt innlegg, tusen takk!

Jeg tror du har godt av å være sykemeldt en stund til. Ikke tenk på alle andre - på hva de tenker - sier - mener osv...

Sett deg selv først nå huufsa, ta vare på deg selv, ditt LIV, bruk tid på deg selv. - Gjør noe hyggelig. Når du får samlet deg litt igjen så vil du få det bedre, og ikke hast av gårde...du vet at dette er en lang prosess...

Og klok som du er så vet du sikkert at når du tar vare på deg selv, lar tiden hjelpe deg, så får du det først og fremst bedre selv, men også de du lever sammen med får det bedre.

Men en ting er å vite og burde...en annen ting er å handle og gjøre....

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72984-%C3%A5nei-%C3%A5nei/#findComment-361822
Del på andre sider

Jeg vil først takke for svar på mitt innlegg, tusen takk!

Jeg tror du har godt av å være sykemeldt en stund til. Ikke tenk på alle andre - på hva de tenker - sier - mener osv...

Sett deg selv først nå huufsa, ta vare på deg selv, ditt LIV, bruk tid på deg selv. - Gjør noe hyggelig. Når du får samlet deg litt igjen så vil du få det bedre, og ikke hast av gårde...du vet at dette er en lang prosess...

Og klok som du er så vet du sikkert at når du tar vare på deg selv, lar tiden hjelpe deg, så får du det først og fremst bedre selv, men også de du lever sammen med får det bedre.

Men en ting er å vite og burde...en annen ting er å handle og gjøre....

Klem fra

Tusen takk, Ingrid26!

Jeg vet jo at du har rett...

*klemmer*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72984-%C3%A5nei-%C3%A5nei/#findComment-361879
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...