Gå til innhold

Outlook eller Outlook Express?


shecat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer an på behovet egentlig. Outlook kan gjøre alt det Outlook Express kan gjøre, pluss mer. (Unntak: Outlook Express har innebygget news-klient, det har ikke Outlook)

Men før du velger en av dem som mailklient, tenk over virusfaren. Over 90% av alle virus som sirkulerer i dag er rettet mot en av disse to mailprogrammene. Det finnes mange andre mailprogrammer som er like gode (noen er bedre) og som er mye mindre utsatt for virus, og er gratis.

Selv bruker jeg Eudora. En av de tingene jeg liker best med den er at jeg kan få tilgang til vedleggene mine selv uten å åpne mailprogrammet og leite gjennom all mailen for å finne den med vedlegget. Alle vedleggene lagres i en egen katalog. Dette var noe jeg alltid irriterte meg over da jeg brukte Outlook - der lagres all mailen og alle vedleggene sammen i en eneste diger fil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...