Gå til innhold

FU. Hvor homo er du?


conan

Anbefalte innlegg

60%. "you're very open-minded between the sheets and just as balanced when out on the streets!"

*fornøyd* :)

hehehe...noterer meg forresten at eg som vanlig har komme høyest ut blant dei som til no har tatt testen...*gliz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • MsSophie

    8

  • McLoud

    5

  • flisa

    4

  • neuni

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

hehehe...noterer meg forresten at eg som vanlig har komme høyest ut blant dei som til no har tatt testen...*gliz*

Phø....det skulle vel bare mangle. Du er jo, så vidt meg bekjent, den eneste selvutnevnte bifile dama her inne....;-)

Det er verre med meg, jeg scorer somregel alltid høyt på slike tester, og jeg har ikke engang kysset en av samme kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phø....det skulle vel bare mangle. Du er jo, så vidt meg bekjent, den eneste selvutnevnte bifile dama her inne....;-)

Det er verre med meg, jeg scorer somregel alltid høyt på slike tester, og jeg har ikke engang kysset en av samme kjønn.

hehehe...det med kyssinga skulle vel ikkje være så vanskelig å få gjort noko med? *trutmunn* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det overrasket meg at du ikke fikk 0. Det må ha vært den søttitalls cowboylooken som gjorde det... Y.M.C.A. dada dadara...;-)

Jeg vet da f... jeg, Jeg likte det ikke, og legger ikke skjul på at jeg er en smulle deppa nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet da f... jeg, Jeg likte det ikke, og legger ikke skjul på at jeg er en smulle deppa nå :-)

...ikke vær lei deg du, jeg synes du er barsk uansett jeg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 30% og det er vel ca 29% mer enn hva jeg føler meg:)

Enda blir jeg bedt om å: "loosen up my straigth mate! These days women like a man with some softer edges to grab on to".

Men det tror jeg ikke noe på:-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow...jeg har visst anlegg som jeg ikke visste om...

"Line is 53% gay!

Congratulations! You've scored right in the middle, and are a happy and well adjusted hetero babe!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...