Gjest sevenup Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Noen som har en god forretningsidè til overs ? 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Har en smart,men ikke til overs! 0 Siter
Gjest tiipii Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Har en genial en, som jeg skal teste ut selv først. Går det dårlig, skal du få den helt gratis!! (nei, så gavmild!) Eller du kan få kjøpt den nå, mot et klekkerlig vederlag, selvfølgelig... 0 Siter
leila Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Åpne rullekebab-utsalg på steder som ikke selger det! Har mange venner fra Bergen som sliter med å bo andre steder i Norge hvor de ikke selger rullekebab, særlig når dagen derpå melder seg... I Bergen startet det første rullekebab-stedet for ca 8 år siden, og nå har vi ca 20 steder. Samtlige går j.... bra! Den ideèn kan du få gratis, jeg er ikke så egen som enkelte under her ;-) 0 Siter
Altman Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Åpne rullekebab-utsalg på steder som ikke selger det! Har mange venner fra Bergen som sliter med å bo andre steder i Norge hvor de ikke selger rullekebab, særlig når dagen derpå melder seg... I Bergen startet det første rullekebab-stedet for ca 8 år siden, og nå har vi ca 20 steder. Samtlige går j.... bra! Den ideèn kan du få gratis, jeg er ikke så egen som enkelte under her ;-) Rullekebaben i Laksevåg er en av de tingene jeg savner med Bergen 0 Siter
Altman Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Jeg har (banna bein!), men da må du kontakte meg først 0 Siter
leila Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Rullekebaben i Laksevåg er en av de tingene jeg savner med Bergen Jeg trodde også det var den beste til jeg smakte den hos Mama Mia på Lønborg...Hadde den senest i helgen, er stamkunde der :-) Nummeret kan jeg utenat også... 0 Siter
Gjest sevenup Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Gift deg med Røkke? Er gift allerede da...Dessuten er Røkke moldenser... 0 Siter
Gjest sevenup Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Ja! :-) men du får den ikke :-) Herredud så egne dere er da !!! *smil* Men alvorlig, hvorfor gjøre dere ikke noe med det da ? 0 Siter
Gjest sevenup Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Herredud så egne dere er da !!! *smil* Men alvorlig, hvorfor gjøre dere ikke noe med det da ? Tror jeg legger en e ekstra på den skriveleifen, så blir den morsommere :-) 0 Siter
flisa Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 Herredud så egne dere er da !!! *smil* Men alvorlig, hvorfor gjøre dere ikke noe med det da ? Vi gjør det ! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.