Gå til innhold

For noe drit.

Anbefalte innlegg

Må bare skrive litt...

Jeg har akkurat fått vedtak om bostøtte, sånn at jeg kan jobbe mindre, og dermed unngå sykemelding.

Men økonomisk sett kommer jeg veldig mye dårligere utav det, så sånn sett hadde sykemelding lønnet seg. Det er så teit... Det er mer lønnsomt i dette landet å IKKE jobbe, enn å jobbe litt...

Jeg er så vanvittig sliten for tiden, hele kroppen føles død og hjernen er avskrudd. I dag morges holdt jeg på å begynne å grine av tanken på å måtte gå opp trappen. Ganske ille. Jeg sleper meg ut på tur med hunden, men jeg må sette meg ned hele tiden, for hodet kjennes som det snurrer av festet...

Jeg tviholder på optimismen og de positive tankene, men nå er det skikkelig tungt... Av erfaring så vet jeg jo at det hvertfall ikke blir lettere utover de månedene som kommer nå. Fram mot jul. Dette året KAN jo selvfølgelig være et unntak, men jeg våger ikke helt å tro det.

Heldigvis har jeg så positive og gode mennesker rundt meg. Uten støtten fra dem hadde det vært så mye verre. Jeg håper de skjønner hvor glad jeg er i dem.

Oppgitte sukk fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72997-for-noe-drit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Leenie!

Mange sliter om høsten, det er merkelig det der. Jeg er veldig glad i høsten, jeg, med alle de fine fargene, gode luktene og heftige stormene!

Håper du snakker med vennene dine om hvordan du har det nå. Det er viktig å ikke gå rundt og sture alene med alle tankene. Hva med å ta en blodprøve for å se om det kan være kyssesyke du sliter med? Jeg følte meg sånn som du beskriver nå da jeg fikk kyssesyke... Bare et forslag!

Oppmuntringsklem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72997-for-noe-drit/#findComment-359473
Del på andre sider

Kjære Leenie!

Mange sliter om høsten, det er merkelig det der. Jeg er veldig glad i høsten, jeg, med alle de fine fargene, gode luktene og heftige stormene!

Håper du snakker med vennene dine om hvordan du har det nå. Det er viktig å ikke gå rundt og sture alene med alle tankene. Hva med å ta en blodprøve for å se om det kan være kyssesyke du sliter med? Jeg følte meg sånn som du beskriver nå da jeg fikk kyssesyke... Bare et forslag!

Oppmuntringsklem fra Grete :-)

Blodprøve??? Hmmm... Jo, kanskje det hadde vært en idé. Forrige gang de insisterte på å ta blodprøve av meg, besvimte jeg. Har vært lite masing om blodprøver etter det... :) Problemet er at de på liv og død må holde meg i armen/nåndleddet og stramme rundt den der greia for å ta blodprøve. Jeg takler ikke det. Men nå må jeg vel kanskje krype til korset likevel. Jeg kan jo ikke vøre sånn som dette.

Høsten ja... Nettene blir lengre og lengre, og de er lange nok som de er.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72997-for-noe-drit/#findComment-359484
Del på andre sider

Blodprøve??? Hmmm... Jo, kanskje det hadde vært en idé. Forrige gang de insisterte på å ta blodprøve av meg, besvimte jeg. Har vært lite masing om blodprøver etter det... :) Problemet er at de på liv og død må holde meg i armen/nåndleddet og stramme rundt den der greia for å ta blodprøve. Jeg takler ikke det. Men nå må jeg vel kanskje krype til korset likevel. Jeg kan jo ikke vøre sånn som dette.

Høsten ja... Nettene blir lengre og lengre, og de er lange nok som de er.

Du klarer det du vil, Leenie! Og skulle du besvime igjen, er det ingen fare. Da får de tatt blodprøven mens du ligger helt stille!

Neida, fra fleip til alvor. Prøv å mote deg opp til å ta en blodprøve, så kan legen finne ut om det eventuelt er noe du kan ta for å komme ovenpå igjen. I mellomtiden kan du begynne å ta vitaminpiller, det hjelper også mot høstslapphet!

Smil fra Grete :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72997-for-noe-drit/#findComment-360152
Del på andre sider

Du klarer det du vil, Leenie! Og skulle du besvime igjen, er det ingen fare. Da får de tatt blodprøven mens du ligger helt stille!

Neida, fra fleip til alvor. Prøv å mote deg opp til å ta en blodprøve, så kan legen finne ut om det eventuelt er noe du kan ta for å komme ovenpå igjen. I mellomtiden kan du begynne å ta vitaminpiller, det hjelper også mot høstslapphet!

Smil fra Grete :-)

Ja, du kan får sagt det du :)

Har ikke tenkt på at det faktisk kan være en fordel for de stakkarene på legekontoret om jeg besvimer. Jeg er jo sikkert lettere å ha med å gjøre da! Hvorfor har ingen tenkt på det før?

Men jeg ringte faktisk til legen etterpå og bestilte time.... Du har stor påvirkningskraft, ser du ;)

Jeg blir i godt humør av deg. Du er positiv på alle måter. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72997-for-noe-drit/#findComment-360349
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...