Gå til innhold

trenger hjelp =/


Gjest tenåring

Anbefalte innlegg

Gjest tenåring

Bestevenninnen min er så vanskelig å forholde seg til!

Hun blir sur for nesten ingenting!

Vi kan sitte og slappe av i parken, og så ruller hun seg ned av benken, eller lengre fra meg i gresset. Når jeg spør henne hvorfor, svarer hun at hun er sur på meg.

Nå jeg spør henne hva jeg har gjort, sier hun bare at det burde jeg vite.

Når jeg da sier at jeg ikke kan komme på noe som kan ha gjort henne sur, sier hun at jeg er dum, og at jeg burde skjønne såpass. Så kan det etterhvert komme fram at det var noe sånn som at jeg en dag på skolen ikke hadde vært like morsom som dagen før - det kan hun gå rundt å være sur på meg over lengre tid for.

Men selvom hun er sur, har hun avtaler med meg, for hun er ikke SÅ sur.

I dag hadde vi nettopp hatt gym, og hun var ganske sein i garderoben, så da alle andrehadde gått, spurte hun meg om jeg kunne vente på henne. Jeg sa ja, men så tok det så innmari lang tid, at jeg bestemte meg for å lure henne.

Jeg fikk med meg Elisabeth, og så løp vi inn i dusjen for å late som om vi hadde gått. Da kom hun flyvende ut av dodøra hvor hun skifta, og skreik at jeg kunne bare VÅGE å stikke.

Hun gikk inn på dassen igjen, og ble der enda lengre, jeg og ELisabeth bestemte oss for å gå og vente i trappa. Da vi så på klokka at det var 5min til vi skulle være på skolen, ropte jeg at5 hun måtte forte seg.

Plutselig kom hun løpende, da jeg spurte hvorfor hun brukte så lang tid, sa hun bare "JÆVLA FEIGING!!!" Og løp opp trappene. Jeg ropte etter henne "hva faen har jeg gjort nå?!" da sa hun bare "TENK!!!"

Tidligere på dagen hadde hun spurt om jeg ville være med å skulke 3,timen (vi skulle ha fri de 3 siste) jeg sa nei.

kanskje det er det, eller så er det vel det at jeg venta i trappa som er 5m unna istedenfor i garderoben...

vet ikke jeg...

Jeg ringte henne hvertfall litt senere, og spurte hva det var, og sa at det var vanskelig å forholde seg til henne når hun drev på sånn.

Da sa hun bare i sur stemme "DET ER VEL BARE JEG SOM ER BARNSLIG DA!!!" og så la hun på.

Hver gang etter at hun har vært sur på meg, kommer hun dagen "derpå" og oppfører seg som om ingnting har skjedd, og skal på den måten alltid få tilgivelse. Er ikke sikker på om jeg gidder å tilgi henne denne gangen. det er utrolig irriterende når hun er sånn hele tiden.

Vi går i 8.klasse, så hun er ikke i trassalderen ... det kan umulig være det, så hva kan det være som gjør at hun holder på sånn?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    14

  • flisa

    5

  • Spenning

    4

  • carma

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest tenåring

Hvorfor gidder du å være sammen med henne da? Ustabil og dårlig venninne, spør du meg. Dropp henne :)

Nå ringte hun meg nettopp!

"hei, det er Tanja - jeg kjeder meg!"

jeg sa at jeg ikke kunne snakke siden jeg gjorde lekser... brude jeg sagt det rett ut?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ringte hun meg nettopp!

"hei, det er Tanja - jeg kjeder meg!"

jeg sa at jeg ikke kunne snakke siden jeg gjorde lekser... brude jeg sagt det rett ut?!

Du kan fint si til henne at du ikke orker humøret hennes når hun stadig blir sur på deg uten å oppgi grunnen til det.

Si hvordan du opplever det når hun er sånn og spør hvorfor hun gjør det. Det bør hun tåle - og blir hun sur for det også, så er det hun som mister en venninne, ikke du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ArabianStar

Ærlig talt! Det finns bedre venner enn det der!

Min venninne var nokså lik, men vi var ikke mer enn 10-12 år da...

Nå er dere såpass store at sånn som hun driver på er bare tull!

Si til henne hva du mener, gi henne en sjangs til å forbedre seg, funker ikke det, så gå din vei!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en velskrivende åttende klassing det der ja....

jeg holdt på å beskylde deg SDD!!

=o)

Hun skriver alt for bra den jenta der. Ikke faen om hun er så plante som hun later som.

Så mitt tips er Conan! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest conanymous

Han er en gammel mann, som liker å gi seg ut for å være tenåringsjenter. Han er helt gæærn! :-)

*med pipestemme*

Neeei, det er han ikke det så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...