Gå til innhold

AARRRRGH!!!!!!!!!!!!!!!


jensus

Anbefalte innlegg

ÅÅÅÅÅÅÅH!Jeg er forbanna!Hvorfor?Jo :

Bilen min ble stjålet her en dag,i min egen garage!!Ok,greit nok,og bilen fant politiet etter et par dager.MEN,den var brukt til "noen andre alvorlige forhold",så politiet måtte beholde den en stund.Fremdeles ok.Det som IKKE er ok,er at jeg må betale 2500,-i egenandel(den måtte på verksted),enda bilen sto inni garagen,med låste dører.Dessuten har politiet rivd ut alt som er for å ransake bilen(den ble funnet med narkotika),men rydda de sånn noenlunde etter seg?NEI!

Jeg bruker noen medisiner som jeg må ha kjøretillatelse med meg,og den tillatelsen lå på gulvet ødelagt!Joda,politiet unnskyldte seg ,og egentlig er jeg sinna på den\de som tok bilen,og oppfordringen er:

SKAL DU STJELE EN BIL,OG LA DEN BLI FUNNET IGJEN,SÅ ENTEN FÅR DU VRAKE'N HELT,ELLER LA DEN VÆRE HELT I STAND,FOR DET TAR FORBANNA LAAAAANG TID,hvis den er "litt"herpa bare.Takstmenn,og dill og dall....uff!!

Jaja,bilen kommer vel snart hjem til mamma'n sin igjen ,og i mellomtiden,må jeg sitte her uten å komme noen vei,for her går sjelden buss!!

Dagens utblåsning,ellers går det bra ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg...

Godt å høre!

Alle vet jo at det er sånn det funker med forsikring i Norge,men det er jo knakande irriterendes allikevel,ikke sant!Tror de fleste er enig...

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...