Gå til innhold

Hva menes med dette?(Jobbsøker-ord)


Gjest søker

Anbefalte innlegg

Når det står i annonsen at de ønsker en person med organisasjons-erfaring, hva menes egentlig med det?

Og hva menes med administrative egenskaper? Hvilke egenskaper er egentlig det, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Organisasjons-erfaring vil si om du har vært med i, eller jobbet for, en eller flere frivillige organisasjoner.

Administrative egenskaper vil jeg si betyr at du liker å fikse og ordne ting; ta telefoner til steder, innhente informasjon, bestille ting og tang, skrive brev i hytt og gevær og holde i en del tråder. var dette klart og tydelig...? ;o)

Den stillingsannonsen høres ut til å være veldig noe á la den jobben jeg har... :o) Hvis du vil, kan du maile meg på [email protected] , så kan jeg kanskje si litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Organisasjons-erfaring vil si om du har vært med i, eller jobbet for, en eller flere frivillige organisasjoner.

Administrative egenskaper vil jeg si betyr at du liker å fikse og ordne ting; ta telefoner til steder, innhente informasjon, bestille ting og tang, skrive brev i hytt og gevær og holde i en del tråder. var dette klart og tydelig...? ;o)

Den stillingsannonsen høres ut til å være veldig noe á la den jobben jeg har... :o) Hvis du vil, kan du maile meg på [email protected] , så kan jeg kanskje si litt mer.

Organisasjonserfaring behøver ikke bety erfaring fra _frivillig_ organisasjon, men hvis stillingen som lyses ut er i en slik organisasjon, betyr det nok det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Organisasjons-erfaring vil si om du har vært med i, eller jobbet for, en eller flere frivillige organisasjoner.

Administrative egenskaper vil jeg si betyr at du liker å fikse og ordne ting; ta telefoner til steder, innhente informasjon, bestille ting og tang, skrive brev i hytt og gevær og holde i en del tråder. var dette klart og tydelig...? ;o)

Den stillingsannonsen høres ut til å være veldig noe á la den jobben jeg har... :o) Hvis du vil, kan du maile meg på [email protected] , så kan jeg kanskje si litt mer.

Organisasjons-erfaring er et noe mer generelt ord enn det, tror jeg. Man kan også kalle større bedrifter for organisasjon.

I psykologien f.eks er egentlig alt som har med flere mennesker på ett sted å gjøre, en organisasjon. Så det er litt svada-aktig, mener jeg, å etterlyse organisasjons-erfaring... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Organisasjons-erfaring vil si om du har vært med i, eller jobbet for, en eller flere frivillige organisasjoner.

Administrative egenskaper vil jeg si betyr at du liker å fikse og ordne ting; ta telefoner til steder, innhente informasjon, bestille ting og tang, skrive brev i hytt og gevær og holde i en del tråder. var dette klart og tydelig...? ;o)

Den stillingsannonsen høres ut til å være veldig noe á la den jobben jeg har... :o) Hvis du vil, kan du maile meg på [email protected] , så kan jeg kanskje si litt mer.

Tusen takk for oppklaring! ser jo ikke så ille ut likevel, da! :-)

Jeg tenkte nemlig at organisasjons-erfaring betydde at jeg på død og liv har sittet i ett eller annet styre, jeg. Og det har jeg ikke, men jeg har jobbet i uttallige frivillige organisasjoner, da...Puh!

Og administrative egenskaper...? Ja, alle har vel noen av dem,vel?

Takk, jeg skulle gjerne hørt mer om din jobb og kanskje fått noen tips - men har ikke tid til å sende deg mail i dag. Kanskje i morgen. Må løpe fra jobb nå, skjønner du...(dvs den jobben jeg har foreløpig ;-))

Klem fra en lettet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...