Gå til innhold

Han er så hjelpsom, hvordan gjengjelde?


Gjest Jenta

Anbefalte innlegg

Jeg har en veldig god kammerat som for tiden har vært fryktelig snill mot meg. Han har lånt meg bilen sin i en uke, i mellomtiden har han kastet min inn på verkstedet der han får 50%, og fikset og ordnet. Så nå er bilen min i fiks ferdig stand, og jeg har i tillegg vært så heldig at jeg har hatt bil hele uka.

Utrolig imponert over hans snillhet og raushet.

Jeg har ikke engang vært i nærheten av verkstedet, jeg!

Vær så snill,kan noen komme med lure forslag til hva jeg kan gjøre for å gjengjelde dette? Jeg har så lyst til å si skikkelig takk.

Og selv syns jeg ikke det er nok å fylle opp tanken hans liksom, for det hadde jeg gjort uansett liksom.

Noen tips? Hva ville gutta her satt pris på? (Og da snakker jeg om noe annet enn betaling i sex;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finn ut hva han liker av alkohol og kjøp en flaske god wiskhey/konjakk etc til ham, samtidig som du gir beskjed om at dette bare er en liten gest og at du skylder ham en tjeneste.

Så kan han innkassere den en dag han trenger barnepass/sykebesøk/henting hjem fra byn etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenåring

hehe...!... hva gutten ville satt pris på?!

hør her; du er jente, han er gutt

Han har stått på hodet for deg LENGE!

Hva annet kan det bety, enn at han er fryktelig interesert i deg?!

go 4 i t gal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde spandert en ordentlig god middag på han ute, etterfulgt av en tur på byen med drinker som jeg hadde spandert.. I hvert fall de første. : )

Og siden han tydligvis liker deg, kanskje mer enn venn, så hvorfor ikke ende kvelden med litt kos? .. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han forelsket i deg? Nei? Heeelt sikker...?

Hvis dette utelukkende handler om vennskap ville jeg invitert på god middag. Et annet alternativ er å gi en flaske med no' godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er han forelsket i deg? Nei? Heeelt sikker...?

Hvis dette utelukkende handler om vennskap ville jeg invitert på god middag. Et annet alternativ er å gi en flaske med no' godt.

Jaaa...*smiler brydd* Han er forelsket...Det vet jeg.

Og jeg? Tja, jeg vet enda ikke helt sikkert. Føler ett eller annet jeg ikke helt får tak i.

Takker for tips! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa...*smiler brydd* Han er forelsket...Det vet jeg.

Og jeg? Tja, jeg vet enda ikke helt sikkert. Føler ett eller annet jeg ikke helt får tak i.

Takker for tips! :-)

Så spennende...

Prøv en middag, du. Dersom det føles 'feil' utpå kvelden har du jo bare gjort en gjentjeneste og kan komme ut av det uten at det blir pinlig for noen.

Lykke til :) Kjærligheten er en fin ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forteller sannsynligvis ikke hele sannheten, eller mangler evne til å fortelle den. Nøytrale folk i dine/hans omgivelser vil sikkert hevde at du utnytter han.

Sannsynligvis har de rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å be han med ut på middag? Gi han kinobilletter eller revybilletter til noe han ønsker å se? Gi han en flaske med noe godt fra polet :)

Snart et par eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forteller sannsynligvis ikke hele sannheten, eller mangler evne til å fortelle den. Nøytrale folk i dine/hans omgivelser vil sikkert hevde at du utnytter han.

Sannsynligvis har de rett.

Javel, så det mener du? Er jommen gla du ikke er i hverken min eller hans omkrets, for makan til tull?!

Har du ikke venner av det motsatte kjønn, du eller? Det høres ut som om du er av den gammeldags sorten som mener at det er fullstendig umulig at man kan ha det uten at det "er noe". Nå har det seg sånn at det faktisk "er noe" mellom meg og denne vennen, da, men si meg - om det hadde vært en venninne av meg som var så snill...hadde jeg utnyttet henne også, da?

Utrolig patetisk innlegg. Jeg utnytter ikke. Han er min venn, jeg er hans - og jeg ville gjort akkurat det samme for ham. Hva har man venner for? Og hva betyr egentlig kjønn oppi dette?

Dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forteller sannsynligvis ikke hele sannheten, eller mangler evne til å fortelle den. Nøytrale folk i dine/hans omgivelser vil sikkert hevde at du utnytter han.

Sannsynligvis har de rett.

Javel, så det mener du? Er jommen gla du ikke er i hverken min eller hans omkrets, for makan til tull?!

Har du ikke venner av det motsatte kjønn, du eller? Det høres ut som om du er av den gammeldags sorten som mener at det er fullstendig umulig at man kan ha det uten at det "er noe". Nå har det seg sånn at det faktisk "er noe" mellom meg og denne vennen, da, men si meg - om det hadde vært en venninne av meg som var så snill...hadde jeg utnyttet henne også, da?

Utrolig patetisk innlegg. Jeg utnytter ikke. Han er min venn, jeg er hans - og jeg ville gjort akkurat det samme for ham. Hva har man venner for? Og hva betyr egentlig kjønn oppi dette?

Dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...