Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk du mailen fra meg? Usikker på om den ble sendt, bare si i fra om den ikke kom fram. Har den liggende på maskina.

Fortsetter under...

Skrevet

Niks!

Om du ikke har fått mailen nå, må det være noe feil. Jeg la min online adresse til som bcc adresse, men får ikke sjekket den. Den er nede nemlig :(

Skrevet

Om du ikke har fått mailen nå, må det være noe feil. Jeg la min online adresse til som bcc adresse, men får ikke sjekket den. Den er nede nemlig :(

Nå har du sendt meg et eksemplar av den du sendte meg i går?

Skrevet

Nå først skjønte jeg at det var DU som ikke fikk mitt svar. Vel, jeg har sendt det en gang til, nå nettopp.

Annonse

Skrevet

Nå først skjønte jeg at det var DU som ikke fikk mitt svar. Vel, jeg har sendt det en gang til, nå nettopp.

Mailen er besvart. Og har sjekket junkmail, men der var ingenting fra deg. Bare ekkel reklame, slikt som skal være der:D

Skrevet

Mailen er besvart. Og har sjekket junkmail, men der var ingenting fra deg. Bare ekkel reklame, slikt som skal være der:D

Nå er det JEG som ikke får noe svar..

*tromme utålmodig*

Skrevet

Nå er det JEG som ikke får noe svar..

*tromme utålmodig*

Merkelig, sender den igjen da. To sekunder bare:D

Skrevet

Merkelig, sender den igjen da. To sekunder bare:D

Takk, der var den.

Skrevet

Takk, der var den.

Flott, fjerna re. Det var kanksje det som gjorde det?

Skrevet

Flott, fjerna re. Det var kanksje det som gjorde det?

Avsluttende kommentar på vei til deg nå.

Skrevet

Avsluttende kommentar på vei til deg nå.

Til deg også :)

God natt, nå skal jeg straks finne sengen. Lang dag i morgen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...