Gå til innhold

Starter DOL dagen med en


Raglan

Anbefalte innlegg

vits jeg siden jeg ikke har noe vettugt å komme med, og siden jeg er sååå glad jeg har fri til mandag kveld.

Det var to kvinnfolk som var på tur hjem fra byen, - begge ble pissatrengt,

og den ene fant ut at det perfekte stedet var kirkegården som de passerte.

Nåvel, så satte de seg ned og gjorde sitt fornødne.

Men de kom på at de ikke hadde tørkepapir.......

Den ene var ikke rådløs, ho tok av seg trusa og tørka seg med den..

Den andre derimot tok litt bånd fra ei nylagt grav og brukte som tørkepapir.....

Dagen etter møttes damenes menn hverandre, hvorpå den ene sier:

Æ e bekymra, kjerringa kom hjem fra fæst igår uten truse...........

Det e no ikke det verste, sa den andre.. Kjerringa mi, ho hadde truse, men i ræva stod det med store bokstava

"Takk for alt, fra gutta på

jobben"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Snoopy_Syttifire

He he. Jeg brukte trusa til noe annet jeg vet du....på Filefjell i 20 minus

Fortell, fortell.....

Denne var god, jeg klarte å le litt uten hostekule. Vet du, jeg har fått vondt i nakken av denne hostinga. I magen og rygen og, rene sit-upsen dette.

Snakkes i kveld :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det! det var vel snakk om en grav da også? :-)

Ja, den ble gravd ned i den jæ*** kalde snøen mens jeg sto og glei på plastposer for ikke å fryse beina av meg *LOL*

Man har ikke vært lenge nok gift hvis man ikke kan fise sammen, og det som verre er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den ble gravd ned i den jæ*** kalde snøen mens jeg sto og glei på plastposer for ikke å fryse beina av meg *LOL*

Man har ikke vært lenge nok gift hvis man ikke kan fise sammen, og det som verre er

Det er sant :-) Men vi gjorde unna alt det der FØRST vi! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kjeder meg for den som lurer.

En eldre kar hadde problemer med helsa. Hans kone gjennom 40 år elsket ham høyt, men greide ikke å stelle for ham lenger. Senil som han var, viste han av og til verken hvor eller hvem han var. Så til slutt måtte gamlingen på aldershjem.

Ved ankomsten til aldershjemmet måtte kona fylle ut noen papirer, og en sykesøster plasserte gubben i en stol mens han ventet. Plutselig begynte gamlingen å lene seg over mot venstre. Sykesøsteren ilte til og støttet ham opp med enda ei pute. En liten stund seinere begynte han å lene seg over mot høyre. Sykesøsteren ilte til og støttet ham med ei ny pute. Etter atter en stund begynte han å lene seg fremover, og sykesøsteren støttet ham opp med nok ei pute.

På dette tidspunktet var kona ferdig med papirarbeidet, og hun kom og spurte gubben om hvordan han likte stedet.

- Det er greit her, sa han, - men jeg får ikke lov til å fise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg kjeder meg for den som lurer.

En eldre kar hadde problemer med helsa. Hans kone gjennom 40 år elsket ham høyt, men greide ikke å stelle for ham lenger. Senil som han var, viste han av og til verken hvor eller hvem han var. Så til slutt måtte gamlingen på aldershjem.

Ved ankomsten til aldershjemmet måtte kona fylle ut noen papirer, og en sykesøster plasserte gubben i en stol mens han ventet. Plutselig begynte gamlingen å lene seg over mot venstre. Sykesøsteren ilte til og støttet ham opp med enda ei pute. En liten stund seinere begynte han å lene seg over mot høyre. Sykesøsteren ilte til og støttet ham med ei ny pute. Etter atter en stund begynte han å lene seg fremover, og sykesøsteren støttet ham opp med nok ei pute.

På dette tidspunktet var kona ferdig med papirarbeidet, og hun kom og spurte gubben om hvordan han likte stedet.

- Det er greit her, sa han, - men jeg får ikke lov til å fise.

*LOLOLOLOLOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...