Gå til innhold

Play.com


Gjest Balooba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Funker hos meg!

I morgen eller overimorgen får jeg A Clockwork Orange!

Det skal bli artig! :)

Psyk film, men jeg liker det bisarre ved den.

Er nok et eller annet med DNS-oppdatering el.l. hos Tiscali siden jeg ikke fikk opp sidene. Kobla meg på hos Frisurf, og voila...

Tror jeg skal bestille Trainspotting og Reservoir Dog. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psyk film, men jeg liker det bisarre ved den.

Er nok et eller annet med DNS-oppdatering el.l. hos Tiscali siden jeg ikke fikk opp sidene. Kobla meg på hos Frisurf, og voila...

Tror jeg skal bestille Trainspotting og Reservoir Dog. :-D

Sjekk ut tilbudene de har der. Det er veldig mange gode for tiden!

Digger den shappa. Har disken i postkassa bare få dager etter at man har bestilt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut tilbudene de har der. Det er veldig mange gode for tiden!

Digger den shappa. Har disken i postkassa bare få dager etter at man har bestilt :)

For Reservoir Dogs skulle de kun ha £ 6.49. Det er BILLIG!

*bestille*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For Reservoir Dogs skulle de kun ha £ 6.49. Det er BILLIG!

*bestille*

Jeg bestilte en spesialutgave her forleden. Men den kostet litt mer...

Jævla bra film! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla, søta! :)

Står til med deg idag? Begynt å vokse, eller?

*geipe* Gjett da! Er så trøtt og kvalm at jeg ikke orker å trene for tiden, samtidig er apetitten så til de grader på topp! Spiser hele tiden. Og sover hele tiden.

Også gråter litt da! Hehe! Vær jævlig glad du er mann! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*geipe* Gjett da! Er så trøtt og kvalm at jeg ikke orker å trene for tiden, samtidig er apetitten så til de grader på topp! Spiser hele tiden. Og sover hele tiden.

Også gråter litt da! Hehe! Vær jævlig glad du er mann! :o)

Hehe, jeg er akkurat nå jævla glad for at jeg ikke er din mann, for han får nok svi, tenker jeg :)

Men du vet... det er bare svingninger i hormonene, og det går nok over etter 9 mnd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er akkurat nå jævla glad for at jeg ikke er din mann, for han får nok svi, tenker jeg :)

Men du vet... det er bare svingninger i hormonene, og det går nok over etter 9 mnd! :)

Ja, etter 9 mnd. ja... hehe.

Men mannen min får ikke akkurat gjennomgå da. Han trøster meg når jeg depper, ellers tror jeg ikke jeg plager ham så veldig! :o)

Hvordan går det med deg og livet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, etter 9 mnd. ja... hehe.

Men mannen min får ikke akkurat gjennomgå da. Han trøster meg når jeg depper, ellers tror jeg ikke jeg plager ham så veldig! :o)

Hvordan går det med deg og livet da?

Det er bra du er snill med han :)

Joa, her rusler det og går... Helt ok egentlig. Ingen store sorger, osv osv osv....:)

Gleder meg til helgen med fyll og fanteri!

Jupp, så voksen er jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bra du er snill med han :)

Joa, her rusler det og går... Helt ok egentlig. Ingen store sorger, osv osv osv....:)

Gleder meg til helgen med fyll og fanteri!

Jupp, så voksen er jeg :)

Og hva skulle være så gøy med å være voksen da? Bare man har evnen til å ta voksne beslutninger når det kreves, så kan en leke seg gjennom livet, spør du meg! :o)

Er du på jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva skulle være så gøy med å være voksen da? Bare man har evnen til å ta voksne beslutninger når det kreves, så kan en leke seg gjennom livet, spør du meg! :o)

Er du på jobb?

Nei, jeg er ikke på jobb, og nå skal jeg snart til å legge meg godt under den varme dyna mi.

Er allerede avkledd og det er noe kaldt her på soverommet...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke på jobb, og nå skal jeg snart til å legge meg godt under den varme dyna mi.

Er allerede avkledd og det er noe kaldt her på soverommet...:)

Grisegutten sitter naken og doler! *gisp*

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke på jobb, og nå skal jeg snart til å legge meg godt under den varme dyna mi.

Er allerede avkledd og det er noe kaldt her på soverommet...:)

Men sov godt forresten! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...