Gå til innhold

Gjør meg i godt humør, dere


Gjest Geddo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

da tar jeg de faste jeg kan - som sikkert alle har hørt før:

1)

En mann i godt voksen alder, hadde ikke noe erfaring med det seksuelle, så han fant ut at han fikk prøve seg med en “løs fugl” første gangen. Damen spurte hvordan han ville ha det, men han lot henne velge fordi han ikke kunne så mye. Ok, sa damen, da tar vi 69’. De satte I gang og underveis slapp damen en skikkelig “stinker”. Ops, gikk det bra med deg, spurte hun, - joa, han kunne ikke klage…De fortsatte og hun slapp en til. Uff da! Går det bra?, spurte hun videre. Joa, svarte mannen, men jeg tror ikke jeg klarer 67 sånn til!

2)

Det var på dein tida av året at potet'n på Frosta skulle tas opp og selges. To middelaldrende potetbrødre brukte å ta for seg gatene der de gikk rundt med sekker for å selge rett på dørene til folk.Den ene broren banket på ei dør og ut kommer ei dame i bare neglisjeen- E' det my' fer potet'n i år da?, spurte damen- 70 krona sækken, var svaret,- men, einn hvis æ trækk ned skulderstroppan på neglisjen da?- tja, ein fæmta krona ska æ vel få te, svarte potetbonden,- men, einn hvis æ tek tå mæ heile neglisjen da?, bød damen lekkert- nei, DÆVEN da må æ spør bror min, for i fjor pult æ bort ein heil åker!!

3)

Så var det mannen som kom til legen fordi han var så himla gul på tissen, vondt lukta det også. Riktig så bekymra var han! (jækk) Legen ser forundret på dingler'n hans, og må innrømme at han aldri hadde sett på maken! Så spør legen:

— Du har ikke vært "borti" no'n da, som du vet om?

— Borti?

— Ja, damer tenker jeg på, sånn at du kan ha pådratt deg noe?

— (lettet) Åh, nei!!! JEG, borti no'n? Nei, jeg sitter jo hjemme hver kveld og ser på video og spiser ostepop!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handletur på Apoteket:

En ung herre går inn på apoteket for å kjøpe gummi.

Apotekeren sier at kondomene kommer i pakker á 3, 6 eller

12.

- Vel, sier gutten, - Jeg har datet jenta en stund, og hun er helt rå. Jeg har på følelsen at det blir full

score i kveld, og det er derfor jeg kjøper kondomer.

Først skal vi spise middag hos hennes foreldre, og så skal vi ut etterpå. Så fort jeg får tatt henne en gang, så kommer hun til å bli helt vill, så det er best jeg tar en 12-pakning.

Gutten betaler og går.

Kvelden kommer og gutten setter seg til bords hos hennes foreldre for å spise.

Han spør om han kan få be

bordbønnen, og det er greit. Han begynner å be, og det

forsetter han med, i 5 minutter, 10 minutter, ett

kvarter.

Når han omsider er ferdig, så bøyer jenta seg frem, og hvisker ham i øret,

- Du har aldri fortalt meg

at du er så religiøs.

Han bøyer seg over og svarer,

- Du har aldri fortalt meg at faren din er apoteker"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da tar jeg de faste jeg kan - som sikkert alle har hørt før:

1)

En mann i godt voksen alder, hadde ikke noe erfaring med det seksuelle, så han fant ut at han fikk prøve seg med en “løs fugl” første gangen. Damen spurte hvordan han ville ha det, men han lot henne velge fordi han ikke kunne så mye. Ok, sa damen, da tar vi 69’. De satte I gang og underveis slapp damen en skikkelig “stinker”. Ops, gikk det bra med deg, spurte hun, - joa, han kunne ikke klage…De fortsatte og hun slapp en til. Uff da! Går det bra?, spurte hun videre. Joa, svarte mannen, men jeg tror ikke jeg klarer 67 sånn til!

2)

Det var på dein tida av året at potet'n på Frosta skulle tas opp og selges. To middelaldrende potetbrødre brukte å ta for seg gatene der de gikk rundt med sekker for å selge rett på dørene til folk.Den ene broren banket på ei dør og ut kommer ei dame i bare neglisjeen- E' det my' fer potet'n i år da?, spurte damen- 70 krona sækken, var svaret,- men, einn hvis æ trækk ned skulderstroppan på neglisjen da?- tja, ein fæmta krona ska æ vel få te, svarte potetbonden,- men, einn hvis æ tek tå mæ heile neglisjen da?, bød damen lekkert- nei, DÆVEN da må æ spør bror min, for i fjor pult æ bort ein heil åker!!

3)

Så var det mannen som kom til legen fordi han var så himla gul på tissen, vondt lukta det også. Riktig så bekymra var han! (jækk) Legen ser forundret på dingler'n hans, og må innrømme at han aldri hadde sett på maken! Så spør legen:

— Du har ikke vært "borti" no'n da, som du vet om?

— Borti?

— Ja, damer tenker jeg på, sånn at du kan ha pådratt deg noe?

— (lettet) Åh, nei!!! JEG, borti no'n? Nei, jeg sitter jo hjemme hver kveld og ser på video og spiser ostepop!

He he he jeg hadde ikke hørt noen før jeg....

Bra var de alle!

*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da tar jeg de faste jeg kan - som sikkert alle har hørt før:

1)

En mann i godt voksen alder, hadde ikke noe erfaring med det seksuelle, så han fant ut at han fikk prøve seg med en “løs fugl” første gangen. Damen spurte hvordan han ville ha det, men han lot henne velge fordi han ikke kunne så mye. Ok, sa damen, da tar vi 69’. De satte I gang og underveis slapp damen en skikkelig “stinker”. Ops, gikk det bra med deg, spurte hun, - joa, han kunne ikke klage…De fortsatte og hun slapp en til. Uff da! Går det bra?, spurte hun videre. Joa, svarte mannen, men jeg tror ikke jeg klarer 67 sånn til!

2)

Det var på dein tida av året at potet'n på Frosta skulle tas opp og selges. To middelaldrende potetbrødre brukte å ta for seg gatene der de gikk rundt med sekker for å selge rett på dørene til folk.Den ene broren banket på ei dør og ut kommer ei dame i bare neglisjeen- E' det my' fer potet'n i år da?, spurte damen- 70 krona sækken, var svaret,- men, einn hvis æ trækk ned skulderstroppan på neglisjen da?- tja, ein fæmta krona ska æ vel få te, svarte potetbonden,- men, einn hvis æ tek tå mæ heile neglisjen da?, bød damen lekkert- nei, DÆVEN da må æ spør bror min, for i fjor pult æ bort ein heil åker!!

3)

Så var det mannen som kom til legen fordi han var så himla gul på tissen, vondt lukta det også. Riktig så bekymra var han! (jækk) Legen ser forundret på dingler'n hans, og må innrømme at han aldri hadde sett på maken! Så spør legen:

— Du har ikke vært "borti" no'n da, som du vet om?

— Borti?

— Ja, damer tenker jeg på, sånn at du kan ha pådratt deg noe?

— (lettet) Åh, nei!!! JEG, borti no'n? Nei, jeg sitter jo hjemme hver kveld og ser på video og spiser ostepop!

Beeeeerk ( ostepopen lol)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handletur på Apoteket:

En ung herre går inn på apoteket for å kjøpe gummi.

Apotekeren sier at kondomene kommer i pakker á 3, 6 eller

12.

- Vel, sier gutten, - Jeg har datet jenta en stund, og hun er helt rå. Jeg har på følelsen at det blir full

score i kveld, og det er derfor jeg kjøper kondomer.

Først skal vi spise middag hos hennes foreldre, og så skal vi ut etterpå. Så fort jeg får tatt henne en gang, så kommer hun til å bli helt vill, så det er best jeg tar en 12-pakning.

Gutten betaler og går.

Kvelden kommer og gutten setter seg til bords hos hennes foreldre for å spise.

Han spør om han kan få be

bordbønnen, og det er greit. Han begynner å be, og det

forsetter han med, i 5 minutter, 10 minutter, ett

kvarter.

Når han omsider er ferdig, så bøyer jenta seg frem, og hvisker ham i øret,

- Du har aldri fortalt meg

at du er så religiøs.

Han bøyer seg over og svarer,

- Du har aldri fortalt meg at faren din er apoteker"!

Hehe, har hørt den før, men lenge siden. Lo like godt nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke denne gangen, hehe

For noen år siden var jeg inne i en matbutikk.

Betalte for varene og gikk i mine egne tanker, så litt på en plakat på veggen.

Da jeg hadde gått et stykke så jeg noe som "hang ned fra taket" .. jaja, er vel noen reklamegreier tenkte jeg og bøyde meg laaangt ned, uten å tenke over at hvis det var takpynt hang det utrolig lavt (jeg er 1.65).

Plutselig sa det "bang" og jeg kræsjet med hodet rett inn i en glassdør.

Greiene jeg trodde hang ned fra taket var klistremerker satt på døren slik at ingen skulle kræsje i den.

Jeg bøyde meg bare under jeg .. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...