Gå til innhold

Å skite i eige reir...kebab-gutta.


Grip

Anbefalte innlegg

Først er det næringsmiddeltilsynet som konkluderar med at halvparten av "kebebsjappene" ikkje etterkjem hygieneforskrifter..og burde stengast.

Så er det tjuvgods. I innvandrarbutikkar er det høg sannsynlegheit for at røyken er stolen.

Så er det smuglarsprit som innvandrarrestaurantane kjøper og serverer som by-sprit.

Så er det ulovleg bruk av arbeidskraft, kvitvasking av pengar og ymse økokrim.

Konsekvensen er at ein ikkje kan tore å sette sin fot inn i noko slags forretningsverksemd som blir drive av innvandrarar.

....

Det er sjølvsagt urett overfor dei som driv slik dei skal, men du hendelse kor desse kjeltringane øydelegg for sine innvandra yrkesbrør.

Eg veit jo ikkje kven som er streit og kven som er svindlar, og difor held eg meg unna i dei tilfelle der eg er i minste tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal godt gjøres å finne en kiosk, kebabsjappe eller en restaurant som ikke blir drevet av disse du omtaler. I alle fall ikke her i byen. Det samme har jeg sett andre steder også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal godt gjøres å finne en kiosk, kebabsjappe eller en restaurant som ikke blir drevet av disse du omtaler. I alle fall ikke her i byen. Det samme har jeg sett andre steder også.

Det har du heilt rett i. Eg har hatt i meg kebab ved eit par høve, og vart sjølsagt liggande dagen etter. Det må jo sprute bakteriar av dei klumpane som står og lunkar i timevis (og sikkert dagevis).

Men dei sel billeg øl, karane, det skal dei ha. Sist eg kjøpte, var prisen 33 for ein halvliter, inkludert uteplass. Det likte eg. Det skal jo godt gjerast å skjemme ut ølet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kebab er sjølvsagt ikkje etande. Men elles har eg mykje til overs for innvandrarsjappene, og handlar store mengder med eksotiske krydder,grønnsaker og anna snadder hjå dei, kvar gong eg har høve til det.(Den næraste ligg 6 mil unna.)Prisane deira er gode. Om dei betalar moms eller ikkje, er ikkje mitt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du heilt rett i. Eg har hatt i meg kebab ved eit par høve, og vart sjølsagt liggande dagen etter. Det må jo sprute bakteriar av dei klumpane som står og lunkar i timevis (og sikkert dagevis).

Men dei sel billeg øl, karane, det skal dei ha. Sist eg kjøpte, var prisen 33 for ein halvliter, inkludert uteplass. Det likte eg. Det skal jo godt gjerast å skjemme ut ølet.

Ja, du er jo vestlending... De sparer penger der de spare kan:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kebab er sjølvsagt ikkje etande. Men elles har eg mykje til overs for innvandrarsjappene, og handlar store mengder med eksotiske krydder,grønnsaker og anna snadder hjå dei, kvar gong eg har høve til det.(Den næraste ligg 6 mil unna.)Prisane deira er gode. Om dei betalar moms eller ikkje, er ikkje mitt problem.

No er ikkje eg den som går føre i kampen for å krevje folk for avgift.

Og fine grønnsaker har dei, for all del.

Men hvis ein satan freistar å selje meg sprit som ikkje er originalvare (men lest som det er det), vil eg rive ned sjappa hans.

Eg har jo borgarleg oppseding, og det inneber at skattesnyteri er greit (inntil ei viss grense). Men dersom degosen sel røyk som han har fått stole på Rimi over gata, får eg litt problem.

Dessutan synest eg der er greit at det er nokonlunde reint på bakrommet på restauranten der eg skal ete, og at rottene er under kontroll.

Er forresten tidene gode, sånn generelt? Det er lenge sidan eg har hatt gleda av å sjå den vyrde signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kebab er ikke godt.

Sprit drikker jeg ikke lengre. Blir ikke god og fytti helvete så syk.

Grønnsaker og annet snadder kjøper jeg på innvandrersjapper. Finner ikke maken kvalitet på noen norske butikker og ikke har de samme produktene heller. Så den butikken de skulle ha stjålet av i mitt distrikt finnes ikke.

Koselige er de også, men det er klart - jeg befinner meg ikke i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er ikkje eg den som går føre i kampen for å krevje folk for avgift.

Og fine grønnsaker har dei, for all del.

Men hvis ein satan freistar å selje meg sprit som ikkje er originalvare (men lest som det er det), vil eg rive ned sjappa hans.

Eg har jo borgarleg oppseding, og det inneber at skattesnyteri er greit (inntil ei viss grense). Men dersom degosen sel røyk som han har fått stole på Rimi over gata, får eg litt problem.

Dessutan synest eg der er greit at det er nokonlunde reint på bakrommet på restauranten der eg skal ete, og at rottene er under kontroll.

Er forresten tidene gode, sånn generelt? Det er lenge sidan eg har hatt gleda av å sjå den vyrde signatur.

Lite å innvende til dei synspunkta. Men utbodet av spennande matvarer i degos- og pakkis-sjappene får meg til å bera over med mykje.

Om tidene er det elles mykje rart å seia. Men m.o.t. skatt så er eg p.t. forbanna på Oslo likningskontor, som har prestert å kødde vekk sjølvmeldinga til kona mi for dei siste tre-fire åra, og nå straffar henne med ei heilt vanvittig skjønnslikning. Helvetes inkompetente bavianar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...