Gå til innhold

Sjefer er gode i senga


Grip

Anbefalte innlegg

Det var mye bra i avisen i dag.

En god støtte kommer til underbetalte, overarbeidede norske ledere.

http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=7&item=232695

To tredjedeler av italienske kvinner sa at de fikk større nytelse av å ha sex med "mektige menn i respekterte posisjoner".

De av dere som kommer inn under denne kategorien kan altså gå høstmørket lyst i møte.

Italienske kvinner har jo kompetanse.

PS. Denne greie med at elektrikeren eller rørleggeren skal være så populær, er altså avlyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lest at damer med menn i høy stilling er mere utro enn damer som ha menn med yrker som snekker, murer osv..

jeg har forøvrig aldri tenkt noe spesielt på sex ang min sjef... er ei eldre dame.. frister???

NOT....:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør jeg bytte ut håndverkerfantasien med fantasi om adm.dir?! *grøss og gru*

Du kan selvsagt godt fantasere om rørleggeren, men i virkeligheten bør det være sjefen du ligger med. OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan selvsagt godt fantasere om rørleggeren, men i virkeligheten bør det være sjefen du ligger med. OK?

Jeg vet jaggu ikke hva som er verst;

ligge med rørleggeren og tenke på sjefen eller ligge med sjefen og tenke på rørleggeren...

Uansett, bildet på netthinna av sjefen min som hopper dritings i sjøen i underbuksa på en fuktig båttur egner seg ikke som fantasi.

Dessuten så er det mer logisk at en praktisk håndtverker gir mer utbytte i senga enn en teoretisk sjef:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan selvsagt godt fantasere om rørleggeren, men i virkeligheten bør det være sjefen du ligger med. OK?

Men sjefen er litt tykk og har måne.

Jeg foretrekker å fantasere om snekkern. Brune armmuskler og hår på brøste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet jaggu ikke hva som er verst;

ligge med rørleggeren og tenke på sjefen eller ligge med sjefen og tenke på rørleggeren...

Uansett, bildet på netthinna av sjefen min som hopper dritings i sjøen i underbuksa på en fuktig båttur egner seg ikke som fantasi.

Dessuten så er det mer logisk at en praktisk håndtverker gir mer utbytte i senga enn en teoretisk sjef:)

Ein skikkeleg sjef skal ikkje hoppe på havet dritings, iallefall ikkje i underbuksa.

Skikkelege sjefar er heller ikkje dritings framfor alle sine tilsette. Sånn i 4-tida om natta, saman med ei fortruleg gruppa, kan også sjefen skli ut litt.

Sjefar skal vere utilgjengelege for sine tilsette. "Never fuck an employee" er ein god leveregel.

Men det er jo andre som også veit at vedkommande er sjef, og det gjer same nytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein skikkeleg sjef skal ikkje hoppe på havet dritings, iallefall ikkje i underbuksa.

Skikkelege sjefar er heller ikkje dritings framfor alle sine tilsette. Sånn i 4-tida om natta, saman med ei fortruleg gruppa, kan også sjefen skli ut litt.

Sjefar skal vere utilgjengelege for sine tilsette. "Never fuck an employee" er ein god leveregel.

Men det er jo andre som også veit at vedkommande er sjef, og det gjer same nytta.

"Men det er jo andre som også veit at vedkommande er sjef, og det gjer same nytta."

*flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein skikkeleg sjef skal ikkje hoppe på havet dritings, iallefall ikkje i underbuksa.

Skikkelege sjefar er heller ikkje dritings framfor alle sine tilsette. Sånn i 4-tida om natta, saman med ei fortruleg gruppa, kan også sjefen skli ut litt.

Sjefar skal vere utilgjengelege for sine tilsette. "Never fuck an employee" er ein god leveregel.

Men det er jo andre som også veit at vedkommande er sjef, og det gjer same nytta.

...men atte, om kona er sjef da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...