Gå til innhold

Atopisk eksem og astma

Anbefalte innlegg

Jeg har atpisk eksem, og det har jeg hatt nå i mange år. Helt siden jeg var et barn. I det siste året har jeg merket at jeg har pusteproblemer som forverrer seg når det er kaldt, dvs når det er slutt på sommeren. Har noen av leserne hørt om det er en sammenheng mellom atopisk eksem og astma? Slik jeg har forstått det er de begge auto-immune lidelser, og dermed i samme familie. Vet noen om det er vanlig å få begge disse lidelsene?

Og ikke nok med det - jeg har de siste to årenen blitt plaget av vondt i kroppen når det er kaldt eller vd væromslag. Har dette også en sammenheng?

Hilsen Hilde

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73057-atopisk-eksem-og-astma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...