Gå til innhold

smerter ved samleie


chark

Anbefalte innlegg

Noen ganger får jeg veldig smerter i magen når jeg har samleie. Ofte kun lette smerter som om han treffer et ømt punkt når han kommer dypt inn i meg. Et par ganger har jeg fått kramper så vi må avbryte, det kjennes som det "stikker" på noe inni magen som ikke skal være der. Den værste gangen, kjentes det som noe låste seg inni meg, jeg vred meg i smerter en stund etter at vi stoppet.

Det er ikke det at jeg ikke er "klar". Vi har lange forspill, jeg blir våt nok og er som oftest svært opphisset. Vi har prøvd ulike stillinger, men når smerten først har kommet, kjennes det meste vondt uansett hva vi gjør.

Tidligere hadde jeg ikke dette problemet, men det har kommet og gått de siste månedene. Jeg har vært hos gynekolog på ultralyd, fant ikke noe annet enn en cyste som nå er borte. Det kjennes som smertene liksom presser bakover mot ryggen/endetarmen, vet ikke om det er noen sammenheng.

Dette skremmer meg litt, fordi jeg vet ikke hva som er feil med meg eller hva jeg skal gjøre. Jeg vil sette stor pris på råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Kan det mon være endometriose? Det gir slike smerter som du beskriver. Det er ufarlig, men kan være ubehagelig. Les mer under: http://members.tripod.com/Diane_10/index.html

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...