Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, jeg lukket den jo med ctrl+alt+del jeg, som jeg skrev før i dag, men den gjorde at systemet gikk veldig tregt og andre trodde at maskinen deres hadde kræsja! Det gikk ikke så fort å lukke den, skjønner du.

Kan du skaffe deg litt bedre humor snart? For din egen skyld, altså..

Nei, det var denne jeg fikk utdelt og jeg har det hysterisk morsomt :-)

Om du leser andre aktuelle tråder f.eks på "åpent" og på "webmaster" ser du at det ikke var ment så hardt. Jeg fikk faktisk ikke opp så mange vindu som enkelte andre.

Fortsetter under...

Nei, det var denne jeg fikk utdelt og jeg har det hysterisk morsomt :-)

Om du leser andre aktuelle tråder f.eks på "åpent" og på "webmaster" ser du at det ikke var ment så hardt. Jeg fikk faktisk ikke opp så mange vindu som enkelte andre.

OK, men siden du ikke skjønner hva du driver med foreslår jeg at du finner på noe annet.

OK, men siden du ikke skjønner hva du driver med foreslår jeg at du finner på noe annet.

Nå var det da ikke JEG som hadde problemer da...Kanskje du holder deg til skolearbeid på pc`n i morgen? :o)

Men jeg skal faktisk ta deg på ordet. Det er tid for litt søvn.

Natta!

Nå var det da ikke JEG som hadde problemer da...Kanskje du holder deg til skolearbeid på pc`n i morgen? :o)

Men jeg skal faktisk ta deg på ordet. Det er tid for litt søvn.

Natta!

Jeg mente at du ikke bør legge ut linker til noe du ikke vet hva er. Du har jo lest at andre fikk store problemer. Da er det kanskje mest sannsynlig at du ikke skjønte hvordan programmet virket.

Natta!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...