Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg reiser bort i helgen, og begravelsen blir tirsdag. Men mandag formiddag er jeg jo hjemme. :) Skal gi blod 1830, eneste som står på planen den dagen.

Fortsetter under...

Skrevet

Da blir det mandag formiddag. Reiser oppover på fredag, og har tenkt å handle vogn i Asker på mandags ettermiddag/ kveld, på vei hjem igjen. De jeg skal handle hos er bortreist hele helga.

Skal øve meg i å stå tidlig opp så lenge! :oÞ

(har Helten funnet noe av Jaga Jazzist?)

Skrevet

Da blir det mandag formiddag. Reiser oppover på fredag, og har tenkt å handle vogn i Asker på mandags ettermiddag/ kveld, på vei hjem igjen. De jeg skal handle hos er bortreist hele helga.

Skal øve meg i å stå tidlig opp så lenge! :oÞ

(har Helten funnet noe av Jaga Jazzist?)

Jaga Jazzist? Hmmm - det må sjekkes ut.

Skrevet

Jaga Jazzist? Hmmm - det må sjekkes ut.

Gjett hvem som er ferdigspist, ferdigdusja, ferdigstyla, har bespist begge ungene og allerede (!) har bikka dagens første kaffe!!

*stolt*

Skrevet

Gjett hvem som er ferdigspist, ferdigdusja, ferdigstyla, har bespist begge ungene og allerede (!) har bikka dagens første kaffe!!

*stolt*

*LOL*

Kan det være Mette Marit?

Skrevet

*LOL*

Kan det være Mette Marit?

Jeg tror det er Moskva-Marit

Ikke?

Annonse

Skrevet

Jeg tror det er Moskva-Marit

Ikke?

Neeei - tror du ikke hun hadde rukket mer enn ett eneste måltid før elleve? ;)

Skrevet

Neeei - tror du ikke hun hadde rukket mer enn ett eneste måltid før elleve? ;)

Joooo, når du sier det på den måten så.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...