nanna Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Jeg reiser bort i helgen, og begravelsen blir tirsdag. Men mandag formiddag er jeg jo hjemme. Skal gi blod 1830, eneste som står på planen den dagen. 0 Siter
birdie Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Da blir det mandag formiddag. Reiser oppover på fredag, og har tenkt å handle vogn i Asker på mandags ettermiddag/ kveld, på vei hjem igjen. De jeg skal handle hos er bortreist hele helga. Skal øve meg i å stå tidlig opp så lenge! Þ (har Helten funnet noe av Jaga Jazzist?) 0 Siter
nanna Skrevet 19. september 2002 Forfatter Skrevet 19. september 2002 Da blir det mandag formiddag. Reiser oppover på fredag, og har tenkt å handle vogn i Asker på mandags ettermiddag/ kveld, på vei hjem igjen. De jeg skal handle hos er bortreist hele helga. Skal øve meg i å stå tidlig opp så lenge! Þ (har Helten funnet noe av Jaga Jazzist?) Jaga Jazzist? Hmmm - det må sjekkes ut. 0 Siter
birdie Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 Jaga Jazzist? Hmmm - det må sjekkes ut. Gjett hvem som er ferdigspist, ferdigdusja, ferdigstyla, har bespist begge ungene og allerede (!) har bikka dagens første kaffe!! *stolt* 0 Siter
nanna Skrevet 19. september 2002 Forfatter Skrevet 19. september 2002 Gjett hvem som er ferdigspist, ferdigdusja, ferdigstyla, har bespist begge ungene og allerede (!) har bikka dagens første kaffe!! *stolt* *LOL* Kan det være Mette Marit? 0 Siter
Gjest Jopppe Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 *LOL* Kan det være Mette Marit? Jeg tror det er Moskva-Marit Ikke? 0 Siter
nanna Skrevet 19. september 2002 Forfatter Skrevet 19. september 2002 Jeg tror det er Moskva-Marit Ikke? Neeei - tror du ikke hun hadde rukket mer enn ett eneste måltid før elleve? 0 Siter
Gjest Jopppe Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 Neeei - tror du ikke hun hadde rukket mer enn ett eneste måltid før elleve? Joooo, når du sier det på den måten så. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.