Gå til innhold

Er det jeg som har knøvla et sted?


Lillelurven

Anbefalte innlegg

OK.Mulig du får deg en god latter nå......

Men,når jeg skal åpne mailprogrammet (Outlook express) så slår maskina seg av. Elle rikke av, bare nett-tilkoblinga. Jeg

kan åpne,få fram en ny mail,og skrive den,Men når jeg trykker send, slår maskina av tilkoblinga da også.

Nei,jeg har ikke kryssa av for at koblinga avsluttes når mailen er sendt heller...Skulle uansett ikke bli sånn da.

Nå er det ikke gøy,bare slitsomt å åpne og sende mail....

Veiled meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typisk Outlook Express.. sånne feil er nesten umulig å finne ut av. Og man får jo ikke avinstallert OE skikkelig heller, siden Microsoft har integrert det så tett inn i Windows at for å reinstallere må du faktisk reinstallere HELE Windows.

Har egentlig ikke noen gode tips.. skifte mailprogram, kanskje? Eller reinstallere Windows?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv også å gå inn på outlook express - verktøy - kontoer - epost (merk mailkontoen din) og velg egenskaper.

Velg connection/forbindelser, og ev. huk bort hvis det står en hake ved "always connect to this account using .."

Gjør dette med de andre mail-kontoene også, hvis du har flere.

(du må kanskje oversette litt, jeg har ikke norsk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv også å gå inn på outlook express - verktøy - kontoer - epost (merk mailkontoen din) og velg egenskaper.

Velg connection/forbindelser, og ev. huk bort hvis det står en hake ved "always connect to this account using .."

Gjør dette med de andre mail-kontoene også, hvis du har flere.

(du må kanskje oversette litt, jeg har ikke norsk :-)

Takk for tips, skal prøve *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er dette som gjelder, men survern til online har hatt problemer i dag. Nå er det bra igjen, i alle fall hos meg.

Mvh

Hmm,nei, har hatt servertrøbbel før, men dette problemet har vedvart en stund. Takk likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typisk Outlook Express.. sånne feil er nesten umulig å finne ut av. Og man får jo ikke avinstallert OE skikkelig heller, siden Microsoft har integrert det så tett inn i Windows at for å reinstallere må du faktisk reinstallere HELE Windows.

Har egentlig ikke noen gode tips.. skifte mailprogram, kanskje? Eller reinstallere Windows?

*sukk*

Da lever jeg heller med problemet tror jeg, til jeg en dag eksploderer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...