Gå til innhold

Et tips


Pappa Bjørn

Anbefalte innlegg

I tilfelle det finnes folk som er likre selvsikre på at ulykker i hjemmet kun skjer med andre........................

IKKE stek bacon på sterk varme når du kun har på deg en boxer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og ikke gjør som en kompis av meg med kattunge.

Han hadde tatt seg en drøy bytur og våknet dagen etter med en megahangover.

Gikk på kjøkkenet kliss naken og bøyde seg ned for å hente noe i nederste skuff.

Dessverre hadde han glemt i bakrusens pine at han hadde en liten kattunge.

Da pusen så utstyret til kompisen dingle fritt og fristende som en katteleke, spratt den opp og satte klørne i hele understellet hans.

Ulykker kan skje når man minst aner det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv uten boxer neste gang. Da kan du vente deg enda verre smerte!

Skal gi deg smerte jeg!!!!Det var ikke noe Boxershorts jeg var tildekket av, men naboens hund, Boxeren Hannibal som hadde sneket seg inn og gått til angrep der undertøyet egentlig skulle ha vært.

Ble litt brydd av bikkja, men det er jo ikke greit å løse slike problemer på tom mage...................................................Jeg var ganske sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et gammelt råd, det der:

Stek ikke bacon naken.

Et til:

Skyt ikkje så høgt at du får pilen i nasen på veg ned att...

Burde kanskje stått en advarsel på bacon-pakka. Kanskje det gjør på de svenske? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gi deg smerte jeg!!!!Det var ikke noe Boxershorts jeg var tildekket av, men naboens hund, Boxeren Hannibal som hadde sneket seg inn og gått til angrep der undertøyet egentlig skulle ha vært.

Ble litt brydd av bikkja, men det er jo ikke greit å løse slike problemer på tom mage...................................................Jeg var ganske sulten.

Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde kanskje stått en advarsel på bacon-pakka. Kanskje det gjør på de svenske? :-)

Hadde det vært i USA hadde jeg fått 19 milliarder i erstatning for brannskader på brystkassen. Riktignok bare en vannblemme på størrelse med en 50-øring, men det sto INGEN advarsel på pakka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også lurt å bruke truse når man har på seg bukser med glidelås i fronten, I hvert fall hvis man ikke er _helt_ glattbarbert. Har jeg hørt. *S*

Det har jeg også hørt... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det vært i USA hadde jeg fått 19 milliarder i erstatning for brannskader på brystkassen. Riktignok bare en vannblemme på størrelse med en 50-øring, men det sto INGEN advarsel på pakka!

Se bedre etter. Ser du ikke:"Do not fry naked"?

Kanskje fordi alle vet at bacon spruter.

Nettopp flyttet hjemmefra? *erter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se bedre etter. Ser du ikke:"Do not fry naked"?

Kanskje fordi alle vet at bacon spruter.

Nettopp flyttet hjemmefra? *erter*

Strekkoden var klistret der det stod Do not, slik at det bare sto Fry Naked. Jeg må vise saksøke butikken også. Innen oppgjøret er ferdig har kassadamen fått et trekk i lønna i 19755 måneder.

Neida, er en stund siden. Har kone og barn og er faktisk den mannen her inne som utveksler flest tips og matoppskrifter.

Det er bare at jeg ved nevnte anledning var skrekkelig trøtt, i tillegg til at som innlegget lenger oppe viser hadde litt besvær med en vovv-vovv som datteren min kaller det.*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk forkle. Da behøver du ikke boxer'n engang.

Jeg brukte det! Det er bare det at det var så skrekkelig lite. Jeg fant dog etterhvert ut at det var ikke noe forkle jeg hadde knytt rundt nakken, men en av smekkene til Lillemor.*L*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte det! Det er bare det at det var så skrekkelig lite. Jeg fant dog etterhvert ut at det var ikke noe forkle jeg hadde knytt rundt nakken, men en av smekkene til Lillemor.*L*

Hehe. Fikk du sprut på puppene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte det! Det er bare det at det var så skrekkelig lite. Jeg fant dog etterhvert ut at det var ikke noe forkle jeg hadde knytt rundt nakken, men en av smekkene til Lillemor.*L*

Godt du knyttet det rundt nakken, og ikke rundt livet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strekkoden var klistret der det stod Do not, slik at det bare sto Fry Naked. Jeg må vise saksøke butikken også. Innen oppgjøret er ferdig har kassadamen fått et trekk i lønna i 19755 måneder.

Neida, er en stund siden. Har kone og barn og er faktisk den mannen her inne som utveksler flest tips og matoppskrifter.

Det er bare at jeg ved nevnte anledning var skrekkelig trøtt, i tillegg til at som innlegget lenger oppe viser hadde litt besvær med en vovv-vovv som datteren min kaller det.*S*

Ja, vov-vover er ikke bestandig like morsomme å leke med. Og hvertfall ikke en som heter Hannibal. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...