Gå til innhold

Rock`n Roll


Pappa Bjørn

Anbefalte innlegg

I dag er jeg i det rocka hjørnet. Jeg har plukket frem tidenes lengste og beste gitarsolo. Jeg snakker selvfølgelig om soloen i "Stars" Men Hear`n Aid. Når soloen drar seg mot en 3-4 minutter og

Adrian Smith, Dave Murray, Don Dokken , Yngvie Malmsteen, og alle 80-talls gitarheltene våre kjører en stafett på 20-30 sekunder hver der den ene spiller råere enn den andre....................Det er det som kalles gitar onani er det ikke?

Det er til å få frysninger av!

Samtidig har jeg funnet en kjempekul sang dere som liker denne musikken burde laste ned. Selv om det høres kynisk ut så er mange av oss rimelig lei av 11. september nå. Det er ikke så lett å bli lei av katastrofen og alvoret, men fløteartister som står og sutrer de mest platte ballader med tårer i øynene, rustne stemmebånd og ønske om guds velsignelse over alt og alle.

Men en gruppe har vist sin respekt på sin egen måte og laget en låt som er knalltøff, samtidig som de viser sin hyllest til de falne. Ikke noe kompromiss med bestemt tårekvantum pr vers her nei! Her er det Rock`n Roll med innlevelse i stedet.

Jeg har nesten alltid likt Offspring. (På den tiden de var kule) Self Esteem, Smash, Meaning of Life, Ixnay on the Hombres.................... Alt som kom ut før Why dont you get a job og Pretty fly for a white guy. Offspring solgte sjela si til alle 13 åringene som skulle se på MTV.

Men i alle fall, disse gutta har laget en tøff låt. Gruppa heter Goldfinger og låta heter " The Innocent".

Få tak i den da, jeg er spent på hva dere mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...