Gå til innhold

Reservasjon mot masseundersøkelse for kreft!


Gjest Amadeast

Anbefalte innlegg

http://www.kreftregisteret.no/

Dette er linken for og reservere seg mot og bli innkalt via posten til masseundersøkelser for kreft!

Husker med grøss og gru det personlige brevet som kom i posten fra kreftregisteret,mye bedre og bestille time selv uten og bli innkalt.Synes det var litt ukoslig jeg!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor oppfordre folk til å reservere seg? Jeg fikk et slik brev i går, og syns det var flott å få en påminnelse om at jeg burde få undersøkt meg. Det er fort gjort å glemme, og alle vet vel hvor viktig det er å oppdage kreft tidlig?

Jeg foretrekker å få et personlig brev om dette enn å få en telefon fra legekontoret som ber meg om å komme tilbake fordi "de har oppdaget noe på prøven min"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er helt greit å bli minnet på det - hvem husker vel det hvert 3. år ellers? Ikke jeg i alle fall.

Lurer på om det ikke er på tide snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og jeg syntes det var kjempebra å få et slikt brev, så slapp jeg å ringe selv, for det hadde det vel aldri blitt noe av.

Hmmm....da er det bare jeg som er pingle og rar,må bare innrømme det da alle mener det motsatte her*s*

Men jeg fikk faktisk hetta når jeg fikk et slikt brev i posten for noen år sia,vet ikke,men jeg ble litt småskremt(kansje forde jeg var så ung da...).Siden har jeg tatt mine undersøkelser MYE oftere enn med den anbefalte treårsintervall,men heldigvis aldri oppdaget noe skummelt.Som dere sier så må det være mye værre og virkelig få kreft,enn og få dette brevet.Må innrømme at jeg bomma litt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...