Gå til innhold

vil vite.....

Anbefalte innlegg

nå er jeg inne i samme driten igjen...ringer spåtlf...vil vite hva som har skjedd,vil vite at det jeg vet er feil...jeg vil ikke at det skal ha skjedd...vil vite om fremtiden ,om jeg får det bra noen gang om ting faller på plass...har så rare drømmer om natten...vil vite hva de betyr,hva de sier meg...er bare redd...redd for og miste de jeg er gla i .redd for at de bare glir bort...savner gammle psykologen min...hun ringte til meg da jeg var innlagt pga hun hadde fått en ekkel følelse om at jeg hadde gjort noe dumt og det stemte jo...hun sku komme og besøke meg men da ble jeg jo operert,vil ringe henne på jobben og si jeg er kommet ut igjen...vil møte henne..føler meg trygg da...er det dumt og ringe henne???

klem fra en sliten og blakk beib som har ringt for over 3000 kr til spåtlf.....sist gang var det 90 000 kr....ja skal sperre tlf i morgen for slike tjenester,blir bare forvirret...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73111-vil-vite/
Del på andre sider

Fortsetter under...

beib...

kanskje du bør tenke litt på å få orden på ditt eget liv før du prøver å hjelpe andre?

Er veldig godt å få hjulpet andre, men tror nok en bør stå ganske støtt selv samtidig..

det er lov å være litt egoistisk og sette seg selv først i slike situasjoner - derfor håper eg du vil sette deg sjøl på toppen av listen av folk du vil hjelpe akkurat nå, så kan vi heller snakkes om det du vet senere en gang...

eller hva?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73111-vil-vite/#findComment-360573
Del på andre sider

beib...

kanskje du bør tenke litt på å få orden på ditt eget liv før du prøver å hjelpe andre?

Er veldig godt å få hjulpet andre, men tror nok en bør stå ganske støtt selv samtidig..

det er lov å være litt egoistisk og sette seg selv først i slike situasjoner - derfor håper eg du vil sette deg sjøl på toppen av listen av folk du vil hjelpe akkurat nå, så kan vi heller snakkes om det du vet senere en gang...

eller hva?

syns du skal ringe henne jeg. ved første mulighet. hun tar deg helt sikkert imot! :o)

og kanskje det er en ide å kanskje sperre telefonen for sånne tjenester. er litt dumt når regninga kommer og man oppdager at man faktisk ikke fikk ut en dritt av telefonsamtalene...!?

lykke-lykke til!

klem fra agapetos

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73111-vil-vite/#findComment-364222
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...