Gjest jeg snorker ikke Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 bruk ikke arbeidsgivers maskin til å surfe på DOL, alle dere som har fått problemer etter linken til snorkeren. 0 Siter
Solsikke Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 hehe, ja det var jo en grei moral. Men hva skal jeg ellers gjøre da? 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 hehe, ja det var jo en grei moral. Men hva skal jeg ellers gjøre da? Jobbe vel 0 Siter
Solsikke Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Jobbe vel Ja, men når jobben ikke har nok jobb til meg da? Hva gjør jeg da? Stirre ut i luften? Beklaglivis sitter jeg så isolert at det er ikke noe pent å legge øynene på heller 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 Ja, men når jobben ikke har nok jobb til meg da? Hva gjør jeg da? Stirre ut i luften? Beklaglivis sitter jeg så isolert at det er ikke noe pent å legge øynene på heller Nei, dersom du har så god tid synes jeg du bare kan dole alt du har tid til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.