Gå til innhold

Hodepine ødelegger sexlivet.


Spenning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Merkelig, det finnes ikke noen gang jeg er så kåt som da jeg er fyllesyk med kuppelhode... :-)

Du har et poeng der. Når mann kommer hjem om natta så er ofte lysten meget stor, ihvertfall hos den ene parten:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig, det finnes ikke noen gang jeg er så kåt som da jeg er fyllesyk med kuppelhode... :-)

Ah ... NÅ skjønner jeg hvorfor han ber meg om å drikke mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har et poeng der. Når mann kommer hjem om natta så er ofte lysten meget stor, ihvertfall hos den ene parten:-))

Joda, men da er jo gjerne lysten stor, men evnen liten...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah ... NÅ skjønner jeg hvorfor han ber meg om å drikke mer :)

Han er nok en luring han derre fyren. Hvem er det forresten som ber deg drikke mer? Jeg var for så vidt overbevist om at DET var en unødvendig henstilling... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er nok en luring han derre fyren. Hvem er det forresten som ber deg drikke mer? Jeg var for så vidt overbevist om at DET var en unødvendig henstilling... :-)

Nemmen helledussen - tror vi på alt vi leser, vi da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke like enig i det alltid nei. Men så drikker jeg meg aldri kanon heller da:-)

Hva er vitsen med å drekka, da? Man nipper ikke til drinkene, man bælmer!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å drekka, da? Man nipper ikke til drinkene, man bælmer!! :-)

Trenger ingen rus for å ha det morro, skal jeg kunne danse, noe jeg er meget glad i så må man kunne stokke bena, har ikke noe imot flatfyll men har ikke behov for det:-) Og med en slik lettere beruselse så slokner ikke lysten:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ingen rus for å ha det morro, skal jeg kunne danse, noe jeg er meget glad i så må man kunne stokke bena, har ikke noe imot flatfyll men har ikke behov for det:-) Og med en slik lettere beruselse så slokner ikke lysten:-))

Det er plent umulig å bli full dersom man danser en del. Antakelig pga av all drikkingen av ikke-alkoholisert væske som kommer som følge av dansingen...

Skal det drekkes må en skride til verket med full seriøsitet og ikke ødelegge rusen med dansing, spising og slikt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er plent umulig å bli full dersom man danser en del. Antakelig pga av all drikkingen av ikke-alkoholisert væske som kommer som følge av dansingen...

Skal det drekkes må en skride til verket med full seriøsitet og ikke ødelegge rusen med dansing, spising og slikt. :-)

Gjør som de vil conan:-)) Jeg er kanskje litt mer romantisk og mindre sadistisk? men hver sin smak....

Nyter en aften med god mat, herlig vin og et par vakre øyne å se inn i, kanskje en fot som stryker deg på innsiden av leggen, kan man ha det bedre? Synes det er greiere enn å banke kjærringa... men har jo kolleger som liker den moddelen også:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør som de vil conan:-)) Jeg er kanskje litt mer romantisk og mindre sadistisk? men hver sin smak....

Nyter en aften med god mat, herlig vin og et par vakre øyne å se inn i, kanskje en fot som stryker deg på innsiden av leggen, kan man ha det bedre? Synes det er greiere enn å banke kjærringa... men har jo kolleger som liker den moddelen også:-))

Romanse er vel og bra, men noen ganger må en som mann bare hyle mot månen og sette noen skap på plass! :-)

For ikke å snakke om å vise kvinnen hvem som her Herre i huset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romanse er vel og bra, men noen ganger må en som mann bare hyle mot månen og sette noen skap på plass! :-)

For ikke å snakke om å vise kvinnen hvem som her Herre i huset!

Høres trivelig ut. Ikke så trivelig for henne som kommer på jobb med blått øye, stadig pga. hun har *gått på en dør* Ellers går det ann å være Herre i huset uten å skade? da kan det bli det en spennende lek som de fleste liker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig, det finnes ikke noen gang jeg er så kåt som da jeg er fyllesyk med kuppelhode... :-)

Du kan jo bare conanere litt for å bli av med kåtskapen.

Kjapt, trygt og billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romanse er vel og bra, men noen ganger må en som mann bare hyle mot månen og sette noen skap på plass! :-)

For ikke å snakke om å vise kvinnen hvem som her Herre i huset!

Sånne leker og rollespill pg sånt vet jeg ikke så mye om. Jeg setter bare pris på en rotbløyte med gutta inn i mellom, jeg.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne leker og rollespill pg sånt vet jeg ikke så mye om. Jeg setter bare pris på en rotbløyte med gutta inn i mellom, jeg.. :-)

Den havnet visst litt feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne leker og rollespill pg sånt vet jeg ikke så mye om. Jeg setter bare pris på en rotbløyte med gutta inn i mellom, jeg.. :-)

Jeg har heller ikke noe imot rotbløyte en gang i mellom, men da går sengekosen føyken den natta.. Rotbløyte er kjekt i PMS perioder og under hennes mens for da er de ofte glad til at du er litt ute. Nå er neste rotbløyte satt til den 27. noe som passer godt med alt dette:-))

Men passer dårligere for videre ferieplaner:-((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...