Gå til innhold

Alle som har katter og har dem ute :


vin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Katter er søte når de er små. De bør avlives når de ikke lenger er søte og små.

Vi har en skjønn katt på over et år ,men som ser ut som en kattunge...da er det vel greit?!

Enig i at de er søtest som små...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter er søte når de er små. De bør avlives når de ikke lenger er søte og små.

min er 2 år, fremdeles liten og søt, og til og med id-merka..so no problemo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har en skjønn katt på over et år ,men som ser ut som en kattunge...da er det vel greit?!

Enig i at de er søtest som små...

Ja, den er grei.

Jeg synes også katter er søte, men de er vel bare plagsomme etterhvert.

Jeg har for øvrig ikke hatt katt, noengang, så jeg skal ikke uttale meg om følelser osv, som jeg vil tro man får for dyrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! Håper de med det samme kan lovfeste krav om kastrering av katter og dermed få katteholdet litt mer inn i ordnede forhold. Flott at også andre dyrs ve og vel blir satt på dagsorden.

Denne tråden blir vel snart ødelagt av en viss person med "sultne barn i Afrika"-meldinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min var "prøvekanin" for veterenæren vår i -93, så den ER allerede ID-merket :o), og var den første i vår kommune, kom t.o.m. i lokalavisen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! Håper de med det samme kan lovfeste krav om kastrering av katter og dermed få katteholdet litt mer inn i ordnede forhold. Flott at også andre dyrs ve og vel blir satt på dagsorden.

Denne tråden blir vel snart ødelagt av en viss person med "sultne barn i Afrika"-meldinger...

Har ikke sett noe av h*n i dag ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er grei.

Jeg synes også katter er søte, men de er vel bare plagsomme etterhvert.

Jeg har for øvrig ikke hatt katt, noengang, så jeg skal ikke uttale meg om følelser osv, som jeg vil tro man får for dyrene.

Må innrømme at det kan være litt plagsomt når de kommer inn med levende mus i kjeften og slipper den... Eller når de kommer inn og klasker ei feit rotte rett i matskåla akkurat når du skal spise middag... Jeg har en utgave av arten som har holdt på akkurat slik.

Og selvsagt er det plagsomt for dem som plages med pisselukta, det har jeg forståelse for og har også kastrert katta nettopp av den grunn.

Men ellers vil jeg si at katter er alldeles ålreite dyr! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...