Gå til innhold

Søkefunksjon og gave...


Gjest idèløs

Anbefalte innlegg

Søkefunksjonen??

Virker ikke denne lenger? Har prøvd å søke flere ganger de siste to dagene, uten resultat, så nå må jeg bare legge inn et nytt innlegg i håp på noen hjelpsomme svar.

Skal i 30 års dag i morgen, kjempefest visstnok! Dette er en tidligere venninne av meg, ikke veldig nær akkurat, (jeg er blant 5 inviterte!). Jeg ser vedkommende kanskje 2-3 ganger årlig og da helst tilfeldige møter, vi bor ca 10 min spasertur fra hverandre. Har ikke vært i leiligheten hennes på et par år nå, så jeg aner ikke hvilken stil hun har. Men uansett, jeg har problemer med å finne noe å kjøpe til henne!

Det som er utelukket er alkohol og lysestaker!! Noen tips anyone???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bannet over søk funksjonen i flere dager nå!!

De har problemer med serveren,Webbis sa de holdt på å fikse den men at det kunne ta litt tid........Det er to dager siden!!!

Vurdere å sende nedover gubben for å fikse serveren deres!!

=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir glad for bøker, gjerne store lekre gavebøker om reise, kunst, interiør osv.

Vet ikke om du med lysestaker mener alt slikt, men det er veldig vanlig at det står minst en Aaltovase og lignende klassikere på gavebordet..

Jeg blir også veldig glad for abonnement / gavekort på teaterbilletter osv.

En lekker lommebok, liten veske osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

teaterbilletter til henne og deg hvis hun liker det. eller du kan gi pedikyr eller manikyr eller aromaterapi (der er det jo forskjellige priser). ellers har jeg selv veldig sansen for sånne kurvgaver, rett og slett et "tema" også flere små ting innen det. Feks fotpleie, også kjøpe en fire-fem ting av det i den prisklassen en ønsker. En skoeske f.eks også tar du å legger papir rundt den, igjen et eksempel, sånn sølvpapir altså aluminiumsfolie, også legger du det oppi sammen med et kort, og kanskje en sløyfe rundt - det er jo mange tema da...fot/hudpleie, gourmetost/mat, tekurv (tekanne, en tekopp eller to og en par poser te) kaffekurv - gjerne en pakke kjeks i de to sistnevnte...de blir garantert en suksess...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...