MARIA1 Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 Jeg har for 3 uker siden hatt en spontan abort på Kreta.... Kan dette ha skyldtes flytur og evt. varme o.l. i syden? Hvor fort kan man prøve igjen? jeg har hørt at man skal vente til man har hatt en menstrasjon. Men er det noen "risiko" hvis man blir gravis før dette? Vil gjerne bli gravid fortest mulig. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 Tips; Legg spørsmålet inn på forum for Gynekologi. Det er større sjanse for saklige svar der. Svar fra fagperson koster dog en hundrings.... 0 Siter
MARIA1 Skrevet 19. september 2002 Forfatter Skrevet 19. september 2002 Tips; Legg spørsmålet inn på forum for Gynekologi. Det er større sjanse for saklige svar der. Svar fra fagperson koster dog en hundrings.... Har gjort det alt, så at jeg var inne på feil side relativt raskt ja. He.. he 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.