Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja la oss inderlig håpe at du ikke møter noen av dem. Både de og du ligger tynt an hvis det skjer.

Javel?

Fortsetter under...

Skrevet

Han er fast karaokevert på den ferja, han.

Er det "Let it be" du synger? Tostemt?

God tur da :o)

Ja, den er det.

Skrevet

Kos deg...ingen vits å be deg oppføre deg for meg hører du jo ikke på allikavel:))

Vi hører vel jodlingen din når du kjører under broen tenker jeg...hi,hi...

*godturklem* fra

Jepp, den skal du få høre.

Gjest queenbitch
Skrevet

Javel?

Ja, hvis dere skal møtes må vel at flyet/flyene kræsje i englandsbåten. Det blir et kort og eksplosivt møte kan man si.

Skrevet

Ja, den er det.

Ja, jeg tenker det passer bra med introen på den låta; When I find myself in times og trouble.....

Annonse

Skrevet

Ha en forrykende tur da, Lion!

Tror du de har Afroman på den karoken?

Skrevet

Ja, hvis dere skal møtes må vel at flyet/flyene kræsje i englandsbåten. Det blir et kort og eksplosivt møte kan man si.

Ja.

Skrevet

Ja, jeg tenker det passer bra med introen på den låta; When I find myself in times og trouble.....

Ja.

Skrevet

Ha en forrykende tur da, Lion!

Tror du de har Afroman på den karoken?

Jepp, om de ikke har den, så kan man da synge den acapella, eller noe sånt.

Annonse

Skrevet

Ønsker deg en alletiders tur - men ikke drikk så mye, at engelskmennene blir fine, da... Den eneste pulbare briten er jo nettopp blitt 2-barnsfar, så han er vel ikke å oppdrive.

Skrevet

Du får ha god tur, Lionn!

Dop og fyll i fire dager. Hvordan skal dette gå når du er tilbake?

Folk kan bare grue seg.......;-)

Skrevet

Da har neppe rukket å lese dette før du har kommet hjem, men likevel:

God tur, søta! :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...