Gå til innhold

Nå er jeg skeptisk....


Gjest carlina

Anbefalte innlegg

Fikk telefon i går fra en meget gebrokkent snakkende utlending som lurte på om det var meg som skulle ha tørke trommel reparert på torsdag?.Da jeg svarte at det stemmer, fortalte han at han ringte for å endre tid....de kunne ikke komme etter tolv,men kl ti hvis det passet?

Kl ti kom det ingen, så gubben ringte verkstedet å spurte...De svarte at de hadde hverken ringt for å endre tid eller hadde en utlending jobbende for seg!!!!!!!!!!!!!

Hvordan i helvete viste denne personen som ringte om dette da??

Skikkelig ubehagelig dette altså..... Nervøs er jeg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff så ekkelt! husk å be om legitimasjon når reperatøren kommer på døren! utlending eller ikke utlending... *skummelt*

Han har vært her nå....Meget ung herremann på 18 som var like skjelven som meg...

He he han syns det var skikkelig ekkelt han å...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*gulp* - noen som kjenner dere, som har overhørt en samtale nede hos reparatøren, da?

Nei det var gubben som ringte fra sitt kontor.og ordnet det hele...

Det er så utrolig snodig,men det går ikke an å ta feil av at det var en utlending heller..

jeg kan bare ikke fatte for mitt bare liv hvordan han har fått tak i opplysningene???

Er skikkelig paranoid nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var gubben som ringte fra sitt kontor.og ordnet det hele...

Det er så utrolig snodig,men det går ikke an å ta feil av at det var en utlending heller..

jeg kan bare ikke fatte for mitt bare liv hvordan han har fått tak i opplysningene???

Er skikkelig paranoid nå...

Det hadde jeg også blitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsjameg, for en ekkel tulling det var, da! Får håpe at det hele viser seg å være en spøk fra noen dere kjenner sin side.

Ja det håpte jeg også,men det tror jeg ikke det er...Da hadde de i såfall ringt for lenge siden nå for å le.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok noen som kødder med deg!

Uansett, hvis det ikke er noen som kødder så hørtes dette merkelig ut.

Det kan ikke være noen som kødder så jeg har spekulert fært nå...

Kan det være at Bin laden er ute etter meg?

Så paranoid har jeg blitt nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan ikke være noen som kødder så jeg har spekulert fært nå...

Kan det være at Bin laden er ute etter meg?

Så paranoid har jeg blitt nå...

Hvis det er Bin så bør du i det minste prøve å fange han. Jeg tror det er utlevert en million (hvis det ikke er snakk om milliard!) dusør for denne bestefarsskikkelsen.

Jeg har for øvrig også blitt veldig skeptisk til muslimer med hår i tryne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er Bin så bør du i det minste prøve å fange han. Jeg tror det er utlevert en million (hvis det ikke er snakk om milliard!) dusør for denne bestefarsskikkelsen.

Jeg har for øvrig også blitt veldig skeptisk til muslimer med hår i tryne!

Ja, Taliban-Tepper i fjeset er ikke noe morro. Jeg blir litt skremt jeg og.....................

Jeg tenkte litt etter å ha sett tosdagsklubbe også. De innledet med å spørre hvor var du 11 september? Jeg fikk aldri svart da tråden gikk her, men i dag slo deg meg rått og brutalt at jeg faktisk var med to fingrer og en tå i løvens gap. Jeg var på andre siden av jordkloden, i en frisørsalong der jeg ble barbert. Litt ut på ettermidagen, men likevel hadde vi ikke hørt om katastrofen. Men likevel, der sitter jeg i en stol med hodet d5ratt bakover slik at jeg ser rett opp i taket med en muslim som har en god gammeldags barberkniv ( Skarp som faen som Ari ville sagt) å barberer rundt hovedpulsåra mi flere ganger.......... Grøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...