Gå til innhold

Attføring / rehabiltering - like mye utbetalt?


Gjest Kikkut

Anbefalte innlegg

Noen som vet?

Jeg har vært på 100% attføring nå.

Blir nå satt over på 100% rehabiliteringspenger en periode.

Får jeg mindre, mer eller det samme utbetalt?

Noen som har erfaringer fra egen eller andres situasjon?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

jeg går på attføring selv og mener at jeg har hørt at det er like mye utbetalt!

Kan jeg spørre deg om hvorfor du skal på rehabilitering, og skal du tilbake på attføring.

Grunnen for at jeg spør er at jeg lurer på om jeg vil havne i en slik situasjon.

jeg tenker på graviditet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går på attføring selv og mener at jeg har hørt at det er like mye utbetalt!

Kan jeg spørre deg om hvorfor du skal på rehabilitering, og skal du tilbake på attføring.

Grunnen for at jeg spør er at jeg lurer på om jeg vil havne i en slik situasjon.

jeg tenker på graviditet...

Ved graviditet har du bare krav på engangsstønad. Dersom du skal få penger må du i tiltak fra babyen er 6 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går på attføring selv og mener at jeg har hørt at det er like mye utbetalt!

Kan jeg spørre deg om hvorfor du skal på rehabilitering, og skal du tilbake på attføring.

Grunnen for at jeg spør er at jeg lurer på om jeg vil havne i en slik situasjon.

jeg tenker på graviditet...

Jeg har vært gjennom et to års attføringsløp, men er nå for syk til å fortsette det. Derfor er jeg satt over på rehabilitering en periode til jeg blir sterkere.

Det betyr vel at de fortsatt har håp om at jeg kan komme i arbeid etterpå. Ellers hadde de vel søkt om uføretrygd. Er redd de skal kjøre meg så lenge at jeg blir så dårlig at all livskvalitet forsvinner. Hjelper ikke mye med uføretrygd da.

Legen sa for en stund siden at jeg sannsynligvis aldri ville fungere noe bedre enn jeg gjør i dag.

Trenger mest av alt fred og ro. å har jeg heldigvis det noen måneder framover.

Så du fikk svar av Dorthe her også.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...