Gå til innhold

FU: Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Spenning

18

• Dorthe

15

• molli

3

• andungen

3

Mest aktive i denne tråden

Falukorv (stekt i stekepanne) sammen med tomatbønner og poteter.

Dette er noe jeg jeg fikk til middag av min svenske kjæreste i tiden jeg bodde i Sverige. Hadde aldri kommet på tanken å kombinere tomatbønner med Falukorv...eller Falukorv overhodet! :-)

Dette er noe jeg jeg fikk til middag av min svenske kjæreste i tiden jeg bodde i Sverige. Hadde aldri kommet på tanken å kombinere tomatbønner med Falukorv...eller Falukorv overhodet! :-)

Åh, det hørtes godt ut. Skikkelig cowboymiddag!

Hvor møe pølse må man regne pr. person? Er det sånn helt vanlig falukorv lixom? Ja?

*vann i munnen*

Åh, det hørtes godt ut. Skikkelig cowboymiddag!

Hvor møe pølse må man regne pr. person? Er det sånn helt vanlig falukorv lixom? Ja?

*vann i munnen*

"Cowboy-middag"! :-) Har aldri tenkt på det som annet enn "svenskemiddag", jeg! *he-he*

Aner ikke hvor mye pølse man skal beregne, jeg. I dag er det bare jeg og småen (2 år) som skal spise,for far er borte. Kjøpte bare en falurkorv, og skjærer opp såpass at det dekker en stekepanne. Det holder jo til oss to.

Kjøtt sies generelt at man skal beregne 100-150 gram pr person. Kanskje noe lignende med falukorv, litt avhengig av hvor mye av tilbehøret den enkelte spiser...?

Annonse

"Cowboy-middag"! :-) Har aldri tenkt på det som annet enn "svenskemiddag", jeg! *he-he*

Aner ikke hvor mye pølse man skal beregne, jeg. I dag er det bare jeg og småen (2 år) som skal spise,for far er borte. Kjøpte bare en falurkorv, og skjærer opp såpass at det dekker en stekepanne. Det holder jo til oss to.

Kjøtt sies generelt at man skal beregne 100-150 gram pr person. Kanskje noe lignende med falukorv, litt avhengig av hvor mye av tilbehøret den enkelte spiser...?

Dt der MÅ jeg bare prøve. :o)

Enig med Jopppe, det hørtes utrolig godt ut (faktisk)! Hva er forskjellen på falukorv og kjøttpølse forresten?

Annonse

Falukorv er kjempegodt med potetmos også :-)

hihi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...