Gå til innhold

FU: Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatr i dag:

Potetball (raspeball) med kjøttpølser, kålrotstappe & baconterninger.

*mett*

Hey! Samme her.

*stappmett jeg og*

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Spenning

18

• Dorthe

15

• molli

3

• andungen

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

andestek! ;-)

Med vennlig hilsen

håper du finner deg ei skikkelig god og feit and da!!

andemiddag er kjent for å være veldig mektig og dyret må steke lenge i ovnen slik det meste av vettet renner bort.

;)

Skrevet

Kan noen lage middag til meg? Jeg er ikke matlyst i det hele tatt :-).

Skrevet

Kan noen lage middag til meg? Jeg er ikke matlyst i det hele tatt :-).

Hva er livretten?:-)) fikser alt

Skrevet

Hva er livretten?:-)) fikser alt

Blodig biff med bakt potet og broccoli.

Skrevet

Blodig biff med bakt potet og broccoli.

Hvitløkssmør i poteten, Spansk rødvin og Peppersaus:-) Vil de ha det servert i stuen eller terassen?

Skrevet

Hvitløkssmør i poteten, Spansk rødvin og Peppersaus:-) Vil de ha det servert i stuen eller terassen?

Helst i stua, jeg fryser idag.

Skrevet

Helst i stua, jeg fryser idag.

Ta dyna rundt deg, sett deg i senga, så blir det lunt, maten serveres hvor som helst den, til og med i bobblebadet med sterinlys. Hva ønsker de til dessert?

Skrevet

Ta dyna rundt deg, sett deg i senga, så blir det lunt, maten serveres hvor som helst den, til og med i bobblebadet med sterinlys. Hva ønsker de til dessert?

Varm eplekake med krem takk. Jeg venter med spenning nå ;-).

Skrevet

vi hadde fryste grønnsaker som jeg woket og krydret med grillkrydder og chilikrydder( NAM)

Og så kokte jeg ris til og lagde vilt saus.

Det ble faktisk godt.

Ja,vet, må gå og handle i morgen:)

Skrevet

Varm eplekake med krem takk. Jeg venter med spenning nå ;-).

Da kan det bli kremsøl både her og der:-))) Spenningen stiger....

Skrevet

Da kan det bli kremsøl både her og der:-))) Spenningen stiger....

Er det mulighet til å bli både mett og varm?

Skrevet

Er det mulighet til å bli både mett og varm?

Byr spenning på middag så er det til en lang og mettende middag med dessert og hygge:-)

Skrevet

Enig med Jopppe, det hørtes utrolig godt ut (faktisk)! Hva er forskjellen på falukorv og kjøttpølse forresten?

Er sannelig ikke sikker. En svensk statshemmelighet, kanskje? He-he! Men de SMAKER iallefall helt annerledes.

Skrevet

Byr spenning på middag så er det til en lang og mettende middag med dessert og hygge:-)

Det høres jo veldig hyggelig ut. Du bor selvfølgelig rett oppi gata?

Skrevet

Det høres jo veldig hyggelig ut. Du bor selvfølgelig rett oppi gata?

Ser deg fra vinduet her, ser du ikke at jeg blunker med lyset? Huset med flaggstang og ringeklokke;-))

Skrevet

Ser deg fra vinduet her, ser du ikke at jeg blunker med lyset? Huset med flaggstang og ringeklokke;-))

Velkommen skal du være ;-).

Skrevet

Pause, starter med å gratinere poteter, deretter er det peppersausen, brokolien, temperere vinen osv. Biffene ligger klare:-)) Kjenner dere duften .....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...