Gå til innhold

FU: Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Spenning

18

• Dorthe

15

• molli

3

• andungen

3

Mest aktive i denne tråden

Ja selvfølgelig gjør jeg det. Håper du har stekt biffen riktig :-). Nå sulter jeg snart ihjel.

Som friladskokk kan man et . Men du må stille ønske om stekegrad da:-) Når du skjærer i den så ser du rødmen inni biffen, nesten fuktig, du kjenner den romstempererte vinen ligge på tunga som en fløtesaus, grønnsakene er kokt så de ennå har fastheten i seg, eplekaka står klar tilvarming softiceaskinen er startet, lysene tent og musikken satt på.....Vel bemmen...

håper det smaker?

Som friladskokk kan man et . Men du må stille ønske om stekegrad da:-) Når du skjærer i den så ser du rødmen inni biffen, nesten fuktig, du kjenner den romstempererte vinen ligge på tunga som en fløtesaus, grønnsakene er kokt så de ennå har fastheten i seg, eplekaka står klar tilvarming softiceaskinen er startet, lysene tent og musikken satt på.....Vel bemmen...

håper det smaker?

Jeg synes jeg ser og smaker alt sammen da og jeg forstår jo at det smaker ypperlig. Spenningen stiger dermed.

Nå ble det dessverre en pose Italiensk Bolognaisesuppe på meg i stedet da sammen med Otto Jespersen og Thomas Gjerstsen. Det var ikke så verst det heller.

Men jeg fryser fortsatt :-).

Kylling i dag.

Tror du det er noe gæærent med en kylling fra Damnmark som veide 6,8 kilo?

*kikker på den digre kyllingen*

Kylkun...

Så du ikke dokumentaren om hvorfor kyllingene blir så digre??

De har fjernet et gen i dem, som gjør at sult-følelsen ikke stopper. Dvs. at kyllingene eter og eter og de får jo skikkelig kraft-fôr også, så det er ikke rart de blir svære...

De hadde en gang gjort et forsøk for å se hvor stor en kylling kunne bli, men de måtte stoppe forsøket da den var over 8 kg, fordi de synes det var litt uforsvarlig.

For å få høner av disse kyllingene, sultefôrer de dem, slik at de går konstant sultne med begrenset foring, sånn at de rekker å bli voksne høner før de eter seg i hjel.

Fakta.

Et med god apetitt. Jeg spiser kyllig sjøl, jeg altså...

Litt seint ute, men...

Jeg kjøpte 3 stk. Fjordland risgrøt, kastet oppi en kjele og unga åt som aldri før!

"Julegrøt" spiser vi liksom ikke alt for ofte...

Men i går! Da spiste vi marinert flintsteik med ris, helstekte champignoner, grillede smakstomater og salat med hvitløksdressing. Yummi.

Annonse

Jeg synes jeg ser og smaker alt sammen da og jeg forstår jo at det smaker ypperlig. Spenningen stiger dermed.

Nå ble det dessverre en pose Italiensk Bolognaisesuppe på meg i stedet da sammen med Otto Jespersen og Thomas Gjerstsen. Det var ikke så verst det heller.

Men jeg fryser fortsatt :-).

Synd ikke mine ulltepper og kroppsvarme kan være til hjelp da men lykke til:-)) *sov godt*

Ja takk, hva kan du tilby nå da. Husk at jeg fremdeles er mett etter den deilige middagen men siden jeg egentlig er på feter'n så tar jeg gjerne noe godt og fetende.

OK, da blir det en Grest salat med Fetaost og Hvitvin:-) appritiff etter den og bobblebad med hel massasje-)

Skulle det smake?

OK, da blir det en Grest salat med Fetaost og Hvitvin:-) appritiff etter den og bobblebad med hel massasje-)

Skulle det smake?

Ja dat høres helt utmerket ut.

Det eneste er at jeg er ganske sær på fetaosten, den må være salt og hard og så må det være svarte oliven.

Har du forresten smakt grønne oliven med ansjos i? Det er helt nydelig.

Boblebadet og massasjen høres helt utrolig deilig ut.

Annonse

Ja dat høres helt utmerket ut.

Det eneste er at jeg er ganske sær på fetaosten, den må være salt og hard og så må det være svarte oliven.

Har du forresten smakt grønne oliven med ansjos i? Det er helt nydelig.

Boblebadet og massasjen høres helt utrolig deilig ut.

Bordet er dekket med det meste i små skåler, bare å velge til salaten:-)

Eneste minus er at det går ut over nattesøvnen, men det oppveies av to-tre timers massasje centimeter for centimeter fra tærne og oppover:-))

Hører gresshoppene spiller i natten sammen med sambatakter på oljefat:-)

Bordet er dekket med det meste i små skåler, bare å velge til salaten:-)

Eneste minus er at det går ut over nattesøvnen, men det oppveies av to-tre timers massasje centimeter for centimeter fra tærne og oppover:-))

Hører gresshoppene spiller i natten sammen med sambatakter på oljefat:-)

Høres behagelig ut men jeg vil foretrekke noen romantiske greske balader. Men det er jo ikke så viktig egentlig :-).

Høres behagelig ut men jeg vil foretrekke noen romantiske greske balader. Men det er jo ikke så viktig egentlig :-).

Sprenger bort oljefatene og det greske orkestret setter igang sine viser o melodier så folk svaier på stolene, mens massasjen fortsatter ut i nattetimee:-)

Slike netter skulle man hatt mange av, men nå kommer snart den nakne sannhet å serverer frokost på senga.... *natta*

Nydelig natt, etter den får man ta det litt *STIVT*

Kan vi kaste noen tallerker også? Det er en herlig følelse det også.

Spenn bein på kelneren, det pleier å sette liv på folket:-))

Nekt å betale, ennå mere liv. Røsk duken av et bord så middagene flyr. så går du ut å nyter den Greske natten:-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...