Gå til innhold

FU: Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Spenning

18

• Dorthe

15

• molli

3

• andungen

3

Mest aktive i denne tråden

Kylkun...

Så du ikke dokumentaren om hvorfor kyllingene blir så digre??

De har fjernet et gen i dem, som gjør at sult-følelsen ikke stopper. Dvs. at kyllingene eter og eter og de får jo skikkelig kraft-fôr også, så det er ikke rart de blir svære...

De hadde en gang gjort et forsøk for å se hvor stor en kylling kunne bli, men de måtte stoppe forsøket da den var over 8 kg, fordi de synes det var litt uforsvarlig.

For å få høner av disse kyllingene, sultefôrer de dem, slik at de går konstant sultne med begrenset foring, sånn at de rekker å bli voksne høner før de eter seg i hjel.

Fakta.

Et med god apetitt. Jeg spiser kyllig sjøl, jeg altså...

Det derre metthetsgenet du snakker om, det tror jeg noen ganger er fjernet hos meg også........

Det samme hadde vi, stekt middagsservelat og hjemmelaget potetstappe + grønnsaker. Glir ned på høykant, både hos voksne og barn.

herregud det ække mulig..en spiser bare ikke stekt servelat til middag!..gi det til grisene!...spis skikkelig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...