Gå til innhold

Et hint til Sier du det! ;-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du! :)

Joa, nicket var veldig fint det, så 75-modell kan du trygt bruke, men du må huske å registerere det!

Til Søndag er det hockekamp, men det vet selvsagt alle fornuftige askerfolk om :)

Vært på Intermezzo i det siste?

Registrere, ja - det var bra du minte meg på! :-)

Og joda, søndag og hockeykamp, klart jeg vet det. Dessuten har vi snakka om det før,vi. Skulle vi ikke treffes der, da? ;-) Hehe...

Anyway, du må ha en god helg, da. Og joda, Intermezzo var jeg innom senest i går.Hva med deg?

Men innimellom, som i går, blir jeg litt lei den faste gjengen som vanker der.

Jaja, so long! :-))

Registrere, ja - det var bra du minte meg på! :-)

Og joda, søndag og hockeykamp, klart jeg vet det. Dessuten har vi snakka om det før,vi. Skulle vi ikke treffes der, da? ;-) Hehe...

Anyway, du må ha en god helg, da. Og joda, Intermezzo var jeg innom senest i går.Hva med deg?

Men innimellom, som i går, blir jeg litt lei den faste gjengen som vanker der.

Jaja, so long! :-))

Tja, hvis du klarer å gjette hvem jeg er i mylderet av askerfans på søndag, så møtes vi selvsagt der :)

Jeg var innom Intermezzo en tur på onsdag, men jeg som deg synes det er en relativt kjedelig sted.

Blir til å ta et par øl der mens man plaprer litt bullshit, i ny og ne, men spesielt givende å sitte der vil jeg ikke si at det er.

Menmen... nå er det helg, og i morgen blir jeg å finne på tangis! :)

Tja, hvis du klarer å gjette hvem jeg er i mylderet av askerfans på søndag, så møtes vi selvsagt der :)

Jeg var innom Intermezzo en tur på onsdag, men jeg som deg synes det er en relativt kjedelig sted.

Blir til å ta et par øl der mens man plaprer litt bullshit, i ny og ne, men spesielt givende å sitte der vil jeg ikke si at det er.

Menmen... nå er det helg, og i morgen blir jeg å finne på tangis! :)

Se opp for spioner på tangis i morgen, da! ;)

See ya around! - og God helg til deg!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...