Gå til innhold

FU: Hvilke navn assosierer du med hva?


Gjest Mistress

Anbefalte innlegg

Har hatt en lang navnediskusjon her, og lurer nå på hva dere der ute forbinder med enkelte navn?

F.eks forbinder jeg Ronny med en rabbagast som ikke vet hva det er å beherske seg.

Andre som har slike assosiasjoner til enkelte navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • musikeren

    6

  • mariaflyfly

    5

  • vin

    5

  • Champagne

    3

Mest aktive i denne tråden

Jeg kjenner en Ronny, og han er faktisk veldig snill og grei. Dog har han selvsagt ikke alltid vært det, men døper man ungen sin for Ronny så ber man om bråk.

Jeg har noen av de samme vibene når det gjeler Runer'r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en Ronny, og han er faktisk veldig snill og grei. Dog har han selvsagt ikke alltid vært det, men døper man ungen sin for Ronny så ber man om bråk.

Jeg har noen av de samme vibene når det gjeler Runer'r.

Døh...mannen min heter det altså!

Og ahn ER grei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh...mannen min heter det altså!

Og ahn ER grei!

Ja, jeg kjenner en grei Rune jeg også, men min erfaring er at Runene ofte er ungdomskriminelle voldsmenn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes en haug guttenavn jeg kaller for "rampnavn", bl.a. Ronny, Tommy, Johnny, Kenneth, Andrè, Roy, Kåre.... Blant jentenavnene er vel Monica det verste synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en haug guttenavn jeg kaller for "rampnavn", bl.a. Ronny, Tommy, Johnny, Kenneth, Andrè, Roy, Kåre.... Blant jentenavnene er vel Monica det verste synes jeg.

Alltid skal min manns navn havne i den katogorien!

Jaja; selv synes jeg Trygve er en som må slite seg gjennom livet og Olga er det ingen som vil ha....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde faren min fått bestemme hadde jeg hett Per. Hehe, Per er litt...jeg veit ikke hva:-) Men så heter jeg ikke det da.

Teite bråkete personer: Frank, Ronny ja, Kevin, Ole Johnny, Atle, Kalle, Mads, Viggo.

Folk helt ute av kontroll: Olmar, Chris Göran, Per Aksel, Steinhard, Stig, Bøtta, Dan, Balleklemmeren.

Intelligente personer: Eugen, Tenke-Tom, Albert, Stig, Stuart, Thomas, Knut, Evert, Balthazar.

Veldig kristne mennesker: Abraham, Josva, Eli, Noah, Simon Peter, Johannes, Åpenbaringen, Gabriel, Josef, Børre.

Damer får vi muligens ta en annen gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en haug guttenavn jeg kaller for "rampnavn", bl.a. Ronny, Tommy, Johnny, Kenneth, Andrè, Roy, Kåre.... Blant jentenavnene er vel Monica det verste synes jeg.

Men ingen regel uten unntak; jeg skal sikkert gifte meg med en som heter Ronny - og han er verdens snilleste mann! Er forsåvidt enig med deg, læll, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Hadde en hel bande med noen småjeltringer jeg gikk på skolen sammen med. De het Ronny, Rune, Roger, Odd og Glenn. Fy faen, for en gjeng!

u/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kapabel Snabel

Hadde faren min fått bestemme hadde jeg hett Per. Hehe, Per er litt...jeg veit ikke hva:-) Men så heter jeg ikke det da.

Teite bråkete personer: Frank, Ronny ja, Kevin, Ole Johnny, Atle, Kalle, Mads, Viggo.

Folk helt ute av kontroll: Olmar, Chris Göran, Per Aksel, Steinhard, Stig, Bøtta, Dan, Balleklemmeren.

Intelligente personer: Eugen, Tenke-Tom, Albert, Stig, Stuart, Thomas, Knut, Evert, Balthazar.

Veldig kristne mennesker: Abraham, Josva, Eli, Noah, Simon Peter, Johannes, Åpenbaringen, Gabriel, Josef, Børre.

Damer får vi muligens ta en annen gang:-)

Så Børre Balleklemmeren er sannsynligvis en pinsevenn eller jehovas vitne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde faren min fått bestemme hadde jeg hett Per. Hehe, Per er litt...jeg veit ikke hva:-) Men så heter jeg ikke det da.

Teite bråkete personer: Frank, Ronny ja, Kevin, Ole Johnny, Atle, Kalle, Mads, Viggo.

Folk helt ute av kontroll: Olmar, Chris Göran, Per Aksel, Steinhard, Stig, Bøtta, Dan, Balleklemmeren.

Intelligente personer: Eugen, Tenke-Tom, Albert, Stig, Stuart, Thomas, Knut, Evert, Balthazar.

Veldig kristne mennesker: Abraham, Josva, Eli, Noah, Simon Peter, Johannes, Åpenbaringen, Gabriel, Josef, Børre.

Damer får vi muligens ta en annen gang:-)

Du glemte ditt eget navn opp i denne mølja! :-Þ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp de som heter Harry, er skikkelig "Harry"!!!

Mannfolk:

Råne/ramp: Kai, Ronny, (Hva med Kai-Ronni?), Lasse, Frank

Treiging: Harald, Rune, Gunnar, Sivert, Knut-Arne, Kjell-Magne, Brynjar

Kule: Magne, Thomas, Morten, Mads

Kvinnfolk:

Ramp/råne: Tove, Aud, Monika

Treiging: Lill-Anita, Gro-Anita, Laila, Gunvor, Bente

Kule: Siri, Nora, Eileen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Børre Balleklemmeren er sannsynligvis en pinsevenn eller jehovas vitne?

Det stemmer:-) Jeg har faktisk møtt en som heter det, og han er medlem av den gjengen vi så på nrk igår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk:

Råne/ramp: Kai, Ronny, (Hva med Kai-Ronni?), Lasse, Frank

Treiging: Harald, Rune, Gunnar, Sivert, Knut-Arne, Kjell-Magne, Brynjar

Kule: Magne, Thomas, Morten, Mads

Kvinnfolk:

Ramp/råne: Tove, Aud, Monika

Treiging: Lill-Anita, Gro-Anita, Laila, Gunvor, Bente

Kule: Siri, Nora, Eileen

Næh... Magne er ikke noen typisk kuling. Han er en litt beskjeden og staut kar;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...