Gå til innhold

Jeg trenger virkelig...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmm...

Jeg har riktignok vært med på designe kvalitetskontroll av hermetikkbokser, men minnes ikke at vi hadde selvtillit på noen av dem! ;-)

Selvtillit er også å tro på andre når de sier noe positivt om deg.

Det er å tro at vennene og kjæresten din er "tilregnelige" ;-) nok til å vite hva de gjør og hvem de liker/elsker. For hvis en sier "jeg er ikke verdt ham" så umyndiggjør du jo hans dømmekraft.

Her er det ofte at følelsene og "logikken" står steilt mot hverandre. Kanskje hemmeligheten er å lytte til "dem som vil deg vel"? Lytte til dem som behandler deg med respekt og verdighet. For når de sier at "du er en flott person", så må du lytte til dem, og ikke følelser (eller andre personer) som sier det motastte.

Du får ikke noe spark i baken av meg, Fudge. Men du får et forsiktig knuff i ryggen.

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73222-jeg-trenger-virkelig/#findComment-361510
Del på andre sider

Herved sparket:o)...men du...du er ikke feig og du har nok selvtillit og vilje. Men ofte er det slik i en bearbeidingprosess at man ikke riktig er helt klar for neste skritt...må modne seg litt i deg...du prøver gamle mønstre for å avreagere/takle, men så oppdager du at du ikke kan, at det ikke er riktig...og etter noe modningstid så blir du så dritt lei av trinnet du står på at du går videre. Alle nye ting tar tid...men du har ingenting å tape med å "trappe" deg videre - og helt innerst så vet du at det er riktig for deg også. Slut å hat deg selv - se tilbake på de trinnene du har gjort fremover og hent energi fra det:)

Step Up Girl

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73222-jeg-trenger-virkelig/#findComment-361602
Del på andre sider

Hmmm...

Jeg har riktignok vært med på designe kvalitetskontroll av hermetikkbokser, men minnes ikke at vi hadde selvtillit på noen av dem! ;-)

Selvtillit er også å tro på andre når de sier noe positivt om deg.

Det er å tro at vennene og kjæresten din er "tilregnelige" ;-) nok til å vite hva de gjør og hvem de liker/elsker. For hvis en sier "jeg er ikke verdt ham" så umyndiggjør du jo hans dømmekraft.

Her er det ofte at følelsene og "logikken" står steilt mot hverandre. Kanskje hemmeligheten er å lytte til "dem som vil deg vel"? Lytte til dem som behandler deg med respekt og verdighet. For når de sier at "du er en flott person", så må du lytte til dem, og ikke følelser (eller andre personer) som sier det motastte.

Du får ikke noe spark i baken av meg, Fudge. Men du får et forsiktig knuff i ryggen.

*klem*

Hrmf... Du har ikke stemmerett du, for akkurat nå så visste du hva som var i hodet mitt og hva du skulle si til det!

;)

Tusen takk...

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73222-jeg-trenger-virkelig/#findComment-361650
Del på andre sider

Herved sparket:o)...men du...du er ikke feig og du har nok selvtillit og vilje. Men ofte er det slik i en bearbeidingprosess at man ikke riktig er helt klar for neste skritt...må modne seg litt i deg...du prøver gamle mønstre for å avreagere/takle, men så oppdager du at du ikke kan, at det ikke er riktig...og etter noe modningstid så blir du så dritt lei av trinnet du står på at du går videre. Alle nye ting tar tid...men du har ingenting å tape med å "trappe" deg videre - og helt innerst så vet du at det er riktig for deg også. Slut å hat deg selv - se tilbake på de trinnene du har gjort fremover og hent energi fra det:)

Step Up Girl

*klem*

Takk for sparket og forklaringen på hvorfor man noen ganger blir på flekken...

*snuser litt oppover trappen*

Klem!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73222-jeg-trenger-virkelig/#findComment-361656
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...