Gå til innhold

Utsolgt?!?


Gjest Hrrmf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest princessa

:)) Hva var det jeg sa? Prince er fremdeles populær! Men det var bedre enn jeg forventet dette må jeg innrømme.

Har selvfølgelig sikret meg billetter helt fremst i salen som eksklusiv medlem av hans klubb. *glise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)) Hva var det jeg sa? Prince er fremdeles populær! Men det var bedre enn jeg forventet dette må jeg innrømme.

Har selvfølgelig sikret meg billetter helt fremst i salen som eksklusiv medlem av hans klubb. *glise*

Men konserthuset - det blir vel bare sitteplasser der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg tror det blir mye ståing allikevel (dansing) ;)

Håper det - blir trist ellers.

Nordmenn generelt er jo så trege - men det gjelder kanskje ikke NPG-medlemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest princessa

Håper det - blir trist ellers.

Nordmenn generelt er jo så trege - men det gjelder kanskje ikke NPG-medlemmer.

Nei, det får jeg håpe! Tror faktisk NPGMC medlemmer må ha litt sans for dette ja.. ;) Ellers så står jeg alene og danser..!

Hva med deg? Har du billett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det får jeg håpe! Tror faktisk NPGMC medlemmer må ha litt sans for dette ja.. ;) Ellers så står jeg alene og danser..!

Hva med deg? Har du billett?

Bilettløs, så jeg får danse hjemme.

Nå går det rykter om live-cder utpå høsten. Jeg kan jo trøste meg med dem. Ellers får jeg børste støv av et par gamle bootleg-opptak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest princessa

Bilettløs, så jeg får danse hjemme.

Nå går det rykter om live-cder utpå høsten. Jeg kan jo trøste meg med dem. Ellers får jeg børste støv av et par gamle bootleg-opptak.

Fortvil ikke, du kan fremdeles skaffe billetter hvis noen ikke henter sine. Lykke til!

Du har bootleggs også, ja... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...