Gjest knips Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 Jeg leverte inn fotoapparatet til reparasjon (ca. 1,5 år gammelt, 2000,- nypris). Gjorde oppmerksom på at jeg ikke var interessert i rep. hvis det ble for dyrt. Det ble ble for dyrt, så jeg ba dem levere meg det tilbake (tenkte jeg skulle la en fotokyndig kjenning se på det). Men - hvis jeg ville ha det tilbake, så måtte jeg betale kr. 300,- i omk.!! Synes den var drøy. Er dette vanlig, tro ? Andre som har vært ute for det samme ? 0 Siter
Gjest vanlig praksis Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 Det er vanlig, de kan jo ha brukt litt tid på å "diagnostisere" det selv om de ikke har begynt å reparere det. Men dere burde jo ha avklart denne summen på forhånd. 0 Siter
MaikenK Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 Jeg tok med meg mitt 20 år gamle conica apparat fordi butikken tok i mot gamle kameraer når en kjøpte nye. Fyren i butikken mente det var tull å kjøpe nytt og sendte det til reprasjon. Sluttsummen ble 133 kr. Jeg burde vel egentlig være fornøyd med det, men jeg ønsker meg jo egentlig et helautomatisk. Fyren i butikken mente at mitt var minst like bra som de helautomatiske som koster under 3000. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.