Gå til innhold

Reparasjon av fotoapparat


Gjest knips

Anbefalte innlegg

Jeg leverte inn fotoapparatet til reparasjon (ca. 1,5 år gammelt, 2000,- nypris). Gjorde oppmerksom på at jeg ikke var interessert i rep. hvis det ble for dyrt. Det ble ble for dyrt, så jeg ba dem levere meg det tilbake (tenkte jeg skulle la en fotokyndig kjenning se på det). Men - hvis jeg ville ha det tilbake, så måtte jeg betale kr. 300,- i omk.!! Synes den var drøy. Er dette vanlig, tro ? Andre som har vært ute for det samme ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vanlig praksis

Det er vanlig, de kan jo ha brukt litt tid på å "diagnostisere" det selv om de ikke har begynt å reparere det.

Men dere burde jo ha avklart denne summen på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok med meg mitt 20 år gamle conica apparat fordi butikken tok i mot gamle kameraer når en kjøpte nye.

Fyren i butikken mente det var tull å kjøpe nytt og sendte det til reprasjon. Sluttsummen ble 133 kr.

Jeg burde vel egentlig være fornøyd med det, men jeg ønsker meg jo egentlig et helautomatisk.

Fyren i butikken mente at mitt var minst like bra som de helautomatiske som koster under 3000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...