Wulfi Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 Kult å lese om K.V , du må hilse og gratulere med debut`n :-)))) (leste det inne på hest.no) 0 Siter
Retz Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 Du vet tydeligvis mer enn meg, selv om jeg kan tenke meg hva det er. Hadde hun slalåmhjelmen på? *Humre* 0 Siter
Wulfi Skrevet 19. september 2002 Forfatter Skrevet 19. september 2002 Du vet tydeligvis mer enn meg, selv om jeg kan tenke meg hva det er. Hadde hun slalåmhjelmen på? *Humre* Dere har da avisa ? *ler* Hører rykter om kaker og is og brus på i morgen ? Når skal vi være hos dere ? 0 Siter
Retz Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 Dere har da avisa ? *ler* Hører rykter om kaker og is og brus på i morgen ? Når skal vi være hos dere ? Seint. Vi er ikke ferdige med middagen før i 20-tida. Skal kjøpe én kakelignende greie, hvis da ikke manne sender noen i posten. Hun har fjernadoptert meg. 0 Siter
Wulfi Skrevet 19. september 2002 Forfatter Skrevet 19. september 2002 Seint. Vi er ikke ferdige med middagen før i 20-tida. Skal kjøpe én kakelignende greie, hvis da ikke manne sender noen i posten. Hun har fjernadoptert meg. Øh... Middag ? Når ? HVA? *sulten* 0 Siter
Retz Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 Øh... Middag ? Når ? HVA? *sulten* Lasagne. *sukk* 0 Siter
Wulfi Skrevet 19. september 2002 Forfatter Skrevet 19. september 2002 Lasagne. *sukk* Hææærlig . Vi kommer :-) Husk å kjøpe sånne gode baggiser med hvitløksmør dah. *gleder seg* He,he.... 0 Siter
Retz Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 Hææærlig . Vi kommer :-) Husk å kjøpe sånne gode baggiser med hvitløksmør dah. *gleder seg* He,he.... *Måler forma for å se om den er stor nok* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.