Gå til innhold

Jeg har tenkt å ....


Gjest lenny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Jeg syns IKKE det er noe pent navn, men det er da det du selv synes som skal være avgjørende.

Jeg liker best navn uten for mange forskjellige (muligheter for) stavemåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på Jannicke Abrahamsen - barnestjerna. Hun gikk i klassen min.

Jeg synes det er et fint navn, jeg. Litt tungt og langt. Vår yngste datter heter Nathalie, og det blir litt i samme sjanger.

Har inntrykk av at en enten liker enkle, lette navn, eller lengre, tyngre navn. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare, men du forstår sikkert:)

Hilsen Bente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker litt i retning av svake mennesker. Men hvis jeg ser i bort fra denne "J-diva"-dama, så ser jeg:

en blond, søt jente med perleøredobber og merkeklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er et fint navn, jeg. Litt tungt og langt. Vår yngste datter heter Nathalie, og det blir litt i samme sjanger.

Har inntrykk av at en enten liker enkle, lette navn, eller lengre, tyngre navn. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare, men du forstår sikkert:)

Hilsen Bente!

Nathalie er utrolig fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Chasmin høres bomstrene ut?:-))

I grunn... Eller pakistansk. Synes det er litt rart med hun blonde "Trude" fra borettslaget. Heter ikke hun Yasmin? Aldri hørt det på andre enn folk av utenlandsk opprinnelse..

Huff, nå får jeg vel pepper for å være "rasistisk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I grunn... Eller pakistansk. Synes det er litt rart med hun blonde "Trude" fra borettslaget. Heter ikke hun Yasmin? Aldri hørt det på andre enn folk av utenlandsk opprinnelse..

Huff, nå får jeg vel pepper for å være "rasistisk".

Har hørt det på en perle fra Nord:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...