Gjest rohop Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 Hvordan blir pupillene etter inntak av rohypnol ? Noen som vet ??? 0 Siter
shandy Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 Store. Hei klumpen ! Har du en trang til å bekrefte min kunnskap? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 Hei klumpen ! Har du en trang til å bekrefte min kunnskap? Jeg er alltid dårlig til å lese andre svar før jeg selv svarer, så jeg så ikke at du hadde svart. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 De blir ikke store nei.. kanskje litt mindre enn vanlig. Det er ikke så lett å se på pupillene om man har fått i seg det. Men du ser det ved at vedkommende har sløve øyne, øyelokket henger halt over øyet + man man blir rød i øya. (Og blå på tunga/leppa). Store pupiller får man av amfetamin, GHB, extasy. Små er rohypnol (mindre enn vanlig), heroin (bitte små). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.