Gå til innhold

Analsex: stillinger


Arnolda

Anbefalte innlegg

Jeg vet at analsex er en gjenganger blant spm, og jeg har virkelig lest gamle innlegg for å se etter svar på mitt spm, men har ikke funnet det.

Det jeg lurer på, er:

Er det stillinger som er mer egnet enn andre for å ha analsex? Det er jo viktig at man klarer å finne en stilling hvor man slapper mest mulig av... Jeg og kjæresten min prøvde oss fram for første gang i går, og det var svært vellykket for min del (Jeg kom så det/jeg sang!), men han var ganske sliten av å "stå i armheving-stilling". Kanskje noen har gode råd til hvordan vi begge to kan være mest mulig avslappet, slik at vi kan holde på leeeenge?

Flott hvis dere orker å svare meg - jeg akter å gjenta suksessen fra i går, nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ligg på siden begge to, jenta ligger på rygg med rompa mot penisen og føttene "over" gutten-nesten som et kryss. Eller med ryggen mot og begge ligger på siden. Fungerer TOPP, og man blir ikke så sliten.:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligg på siden begge to, jenta ligger på rygg med rompa mot penisen og føttene "over" gutten-nesten som et kryss. Eller med ryggen mot og begge ligger på siden. Fungerer TOPP, og man blir ikke så sliten.:-))

Takk for svar jannet, men jeg vet ikke helt om jeg skjønte den første stillingen... Begge ligger på siden, men jenta ligger på rygg?

Den andre hørtes jo kjent ut - "ligge teskje"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Artig at det er flere som finner dette deilig.

Dama mi får orgasme av samme stillingen du beskriver, men hun synes ikke andre stillinger er gode..

Hun sang igår hun og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar jannet, men jeg vet ikke helt om jeg skjønte den første stillingen... Begge ligger på siden, men jenta ligger på rygg?

Den andre hørtes jo kjent ut - "ligge teskje"!

Den første stillingen: Jenta ligger på ryggen med rompa inntil tissen (det er jo dit den skal-hehe) føttene hennes må ligge over rompa hans så det blir liksom et kryss.Du ligger på siden, og slik blir ingen "sliten".Bedre forklart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Ligg på siden begge to, jenta ligger på rygg med rompa mot penisen og føttene "over" gutten-nesten som et kryss. Eller med ryggen mot og begge ligger på siden. Fungerer TOPP, og man blir ikke så sliten.:-))

Mange foretrekker denne stillingen fordi den ikke er så slitsom.Men for andre er den ikke særlig stimulerende, bl.a. fordi man ikke ser hverandre og begge nok kan føle at penis ikke kommer tilstrekkelig dypt inn i skjeden.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Berthold Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det vanlige er at hun ligger på "alle fire" med baken i været, og at han kommer inn i hennes anus bakfra. Noen foretrekker sittestillingen hvor han ligger på ryggen og hun trer seg ned over hans penis med sin anus. Da kan hun bevege seg fritt over han samtidig som han eller hun selv kan stimulere klitoris og skjedeåpningen, eventuelt føre fingre inn i skjeden.

Sidestillingerer en annen variant, hun med ryggen mot ham og han inn i henne mens hun har øvre ben i kors over hans hofteparti.

Skifte av stillinger kan være gunstig for ikke å trette ut den ene eller andre av partene.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Berthold Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

ja jeg er enig i at analsex er deilig! en stilling som funker godt for meg er at jeg ligger på magen med beina fra hverandre, gjerne med en dyne eller pute under meg så rumpa blir løftet litt opp. så legger han seg over meg. da blir det ikke så tungt for ham.(eller meg)

Nyt sexlivet og lykke til videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...