Gå til innhold

digitale kamera igjen....


luffa

Anbefalte innlegg

Jeg hadde bestemt meg for canon s40, men så nå har jeg sett at fuji finepix s602 får så bra kritikker, det er jo litt dyrere, men større optisk zoom. Noen med erfaringer å dele med meg? vanskelig dette her å finne seg digitalt kamera...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nylig kjøpt meg et Olympus c720uz, med 8x optisk zoom. Jeg er veldig fornøyd med det - både bildekvalitet med og uten blitz, i dårlig lys, med høy zoom, i motlys etc., og brukervennlighet. Jeg har også tidligere hatt Olympus-digitalkamera, og jeg har brukt et Canon Ixus en del. Bildekvaliteten (spesielt fargene) er bedre hos Olympus enn hos Canon Ixus. Men jeg har ikke erfaring med noen av de to modellene du nevner, så jeg kan ikke komme med noen direkte sammenligning i forhold til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...