Gå til innhold

Beste ansiktskrem?


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøp i alle fall en krem som er basert på vegetabilske oljer - ikke mineraloljer! Mineraloljer har ingen fuktgivende effekt på huden - men de KAN være ok dersom man har skikkelig tørr hud for å "forsegle" annen fuktgivende krem.

På parfymeri vil det bl.a. si BioTherm, hos hudpleier vil jeg tro de fleste produkter (i alle fall Decleor), på apotek vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Olay (gamle Oil of Ulay), synes den er bra og lukter behagelig. Trenger raskt inn i huden. Men så har jeg problemfri hud da, liker bare å smøre den inn etter morgendusjen. En venninne av meg har veldig tørr og ømfintlig hud, hun bruker en krem som heter Hydrix. Husker ikke helt hvilket merke, men den er garanert kjent på parfymerier. Den er ganske dyr, men drøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville spurt på en hudpleiesalong.

Kremene er så forskjellige, så det er greit at man får den riktige..

Jeg har brukt forskjellige kremer i Decleor-serien i mange år og er kjempefornøyd ihvertfall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg bruker en krem serien Vichy (apoteket) De har mange varianter, men de har to kremer spesielt for tørr hud, de er nummeret 1 og 2. 2-eren er kjempefin for ekstra tørr og ømfintelig hud. I tillegg er den drøy og ikke så dyr som salong/parfymeri produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Hei!

Jeg bruker en krem serien Vichy (apoteket) De har mange varianter, men de har to kremer spesielt for tørr hud, de er nummeret 1 og 2. 2-eren er kjempefin for ekstra tørr og ømfintelig hud. I tillegg er den drøy og ikke så dyr som salong/parfymeri produkter.

Du vet at Vichy er Loreal i apotek-utgave:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...