Gå til innhold

17 år, aldri vært forelska...eller?


Gjest Calicurie

Anbefalte innlegg

Gjest Calicurie

Jeg er 17 år gammel jente, og har aldri vært forelska.

Når jeg sier aldri er jeg ikke helt sikker, har seg nemli slik at jeg synes jenter virker mer spennende ut, og det har vært et par jenter jeg liksom har tenkt ekstra mye på..men ikke slik at jeg har vært helt skjelven hver gang jeg har pratet med dem (Slik som forelskelse vel gjør en ??)

Jeg skjønner ingenting. det er da vel ikke vanlig å ikke ha vært forelska når man er 17 år?

Kan det bety at jeg har vært forelska i de jentene ? Men ikke klarer å kjenne forelskelse slik som andre mot motsatte kjønn fordi de kan fortelle det til fler. Jeg må ha det inni meg, og kan ikke være lykkelig.

Hilsen ei som ikke skjønner noen ting for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest idalinnea

Trur ikke det er spesielt uvanlig ikke å ha vært forelska når man er 17 år... Jeg var nok det, men jeg har ei venninne som er 21, og hu har framdeles aldri vært forelska. Hu har "prøvd å forelske seg" men det har (såklart?) ikke hjulpet... Hun har ikke noen spesiell tiltrekning mot jenter heller, det er rett og slett bare det at hu har ikke funnet noen som hu har forelska seg i... Ta det med ro, sier nå jeg, alt kommer til den som venter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det er ikke umulig at du er lesbisk. Tiden får vise hva det blir til. Etter hvert vil du gjøre egne erfaringer og de må du trekke konklusjoner av.

Det virker som du ikke blir riktig interessert i og opptatt av gutter, fantaserer om dem, mens du har vært opptatt av jenter. Det kan peke i retning av at du har en lesbisk dragning.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Berthold Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...