Gå til innhold

Sjekk ut denne artige animasjonen :o)


Musicator

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hah.....den skremmer ikke meg flere ganger nei....

Poetica holdt på å ødelegge hjertet mitt for fjorten dager siden med den der ekkle saken...

he he men så har jeg skremt hele min omgangskrets med den etterpå også da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JØ og FYSE!

Det der GJØR du ikke eeen gang til!!!

Gruff...

Jeg har stoor skjerm og pc'n kobla opp mot stereoen hele tiden... Så den stod virkelig høyt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du som har oversikten, er det 18 eller 19 gangen den linken kommer her?

Hehe, vart skræmt ja.......................Men berre fyste gongen.

Hehe, ikke vet jeg, men jeg sendte den rundt på mail forleden etter å ha fått den av MsSophie, og det var mange som vart skrømt, ja :)

Jeg også, for øvrig. Skvatt noe jævlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den før. Jeg viste den til noen små pøbelunger her om dagen. De skvatt, ja. Når de ikke er snille truer jeg bare med å vise den en en gang til. Festlig, festlig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FAEN I HELVETE TA DEG

Jeg er alene hjemme og ikke spesielt glad i det!!! FAEN! Ble lurt av en sånn en annen gang også! FAAAAAAAAEEEEEEEEN. HJEEEEEEEEEEEEELP.

Trodde det var noe sånt i begynnelsen, men akkurat da jeg hadde slått meg til ro med at det bare var lalling, BLÆ!

HELVETE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skru opp lyden fordi det kommer en irriterende hylelyd kanskje?

Hvem faller for slikt.

Hvorfor, hvorfor, HVORFOR leser jeg ikke hva andre har skrevet først så jeg kan bli advart.

Var mistenksom, men jeg er jo så nysgjerrig. Helvete ta, nå ble jeg skremt og er jo redd enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARGH!!!

Jeg har jo lest svarene under her, så jeg _visste_ at jeg kom til å bli skremt, satt og småskvatt litt på liksom mens jeg ventet på at det store skulle skje... Å i _helvete_ som jeg skvatt, holdt på å skremme hjerteinfarkt på meg du nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...